perjantai 18. tammikuuta 2013

Finland here I come!


Mulla oli eilen aamu/päivä tosi hektinen kun vahdin neljää alle 4v lasta yksin. Voin kertoo, että siinä vaiheessa kun yritin antaa kaikille ruokaa, syöttää vauvaa, leipoo keksejä ja kattoo ettei ne tappele niin oli jo kaaos aika valmis.. Onneks me kuitenkin selvittiin ja kaikki on vielä hengissä hehe :D

Loppupäivänkin vietin sitten ihan vaan kotona(kävin kaupassa) ja illalla otin taksin lentokentälle, mistä mulla lähti lento Kuala Lumpuriin! Lensin Malaysia Airlanesilla ja voin kertoo, että ei niitten koneessa kyllä ainakaan ensimmäisellä lennolla nukuttu. Tuolit oli tosi pienet ja koko ajan ne siellä käytävällä meni ja huuteli jos joku haluaa juotavaa tai syötävää ym.

Tällähetkellä mä oon täällä Kuala Lumpurin lentokentällä. Joku stalkkeri löysi mut kuulemma jo Melbournesta, mutta uskalsi tulla juttelemaan kun laskeuduttiin tänne ja menin istuskelemaan Starbucksiin. Parempi kyllä jos ei olis tullut, ihme hyypiö :D Onneks sain sen 3tunnin jälkeen kadotettua kun lähdin käymään Victoria´s Secretillä.

Jotenkin hassua kun täällä odotustilassa tuli just reissun ensimmäiset suomalaiset vastaan. Jotenkin niin hassua, että joku muukin muka täällä osais puhua suomea kun ei sitä oo kuullut pahemmin ympärillään vuoteen :)

Nyt mun pitää mennä lentokoneeseen sisälle ja lennän Lontooseen! Sieltä sitten Helsinkiin :) Enää alle 20tuntia ennenkun saavun kylmään Suomeen ;) Voi kyllä tulla vähän järkytyksenä kylmyys Suomessa kun tulee sellanen -60asteen ero tohon Melbournen eiliseen säähän. Mutta onneks mä oon varautunut jo mielessäni siihen kylmyyteen(fyysisesti en ehkä ihan niin hyvin terveisin Sini Kuala Lumpurista capreissa ja thongseissa..).

TERVEISIN,
Sini

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

TERVETULOA!
t.mamma