maanantai 7. tammikuuta 2013

Hämä hämä häkki kiipes peiton alle

Perjantaina oli yli +40 lämmintä, joten päätettiin lähteä rannalle Marian kanssa. Ensimmäinen kerta kun kävin Melbournessa rannalla, mutta samaa auringon ottoa se joka rannalla on.. Illalla mentiin sitten käymään Point Cookiin uuteen hotelliin istuskelemaan, jonka jälkeen mentiin mäkin kautta kotiin. Eilen kun oli niin kuuma niin tältä alueelta otettiin sähköt pois. Onneks ne oli pois sillon kun mä olin ulkona. Olisin muuten varmaan kuollut sisällä tohon kuumuuteen. Kun tulin kotiin niin nää oli spreijaamassa taloa jollain ötökkämyrkyillä ja hyvä kun täällä pysty hengittämään! No loppujen lopuks niitä hämähäkkejä alko tulla esiin ja löysin kaks mun huoneesta. Toisen seinältä ja toisen mun sängystä. Siinä sitten testattiin, että miten hyvin pystyy nukkumaan sen jälkeen kun on myrkyllisen hämähäkin löytänyt peittonsa alta.. Ihan hyvin mä nukuin ;)

Eilen aamulla mä heräsin aikasin ja lähdin keskustaan tapaamaan Perthistä tänne lomalle tullutta ystävääni. Mentiin keskustaan sellaseen pieneen ranskalaiseen kahvilaan aamupalaletuille. Oli kiva nähdä ja jutella ummet ja lammet :) Siinä sitten käveltiin pääkadulla eteenpäin kun yhtäkkiä joku mies nappaa mut kainaloonsa ja pyytää, että otettais kuva missä pussaan sitä poskelle. Niillä oli polttarit... Hehh

Mä olin tänään Harbour Townissa Docklandsissa. Kävin ostamassa toisen matkalaukun, että saan kaikki tavarani takaisin Suomeen. Löysin 120dollaria maksavan matkalaukun, joka oli puoleen hintaan, joten maksoin siitä vaan alle 60dollaria! Mikä löytö!

Tein tänään myös vähän töitä sekä kävin yhden kaverin kanssa tuolla uuden hotellin baarissa. Nyt nukkumaan, että jaksaa huomisen työpäivän. Tiistaina me lähdetäänkin lomalle Adelaideen viikoksi, joten sieltä seuraavaks tulee toivottavasti tekstiä :)

Ei kommentteja: