maanantai 21. lokakuuta 2013

Jordan 23


Viime keskiviikkona kävin töistä päästyäni hakemassa Ellan ja ajettiin Highpointiin elokuviin. Käytiin katsomassa Runner, runner. Se kerto pokerinpeluusta ja oli ihan hyvä! Olin kotona joskus ennen yhtätoista ja skypetin vielä kotiin ennenkun menin nukkumaan.
Torstaina heräsin jo seitsemältä, mutta nousin ylös vasta puolelta kun Indiana tuli herättämään mut. Laitoin lapset ja itseni valmiiksi ja lähdettiin Meeganin kanssa Rendevouziin aamupalalle, missä Lexi ja Christos(Meeganin kaveri ja sen poika) jo meitä odotti. Lapset käyttäyty paremmin kun osasin odottaa ja kaikilla oli mukavaa! Aamupalan jälkeen vietiin Indi päiväkotiin ja mä tulin Bostonin kanssa kotiin.
Perjantaina oli ihan ihme sää. Ensin paistoi aurinko kirkkaalta taivaalta, 5minuutin päästä satoi kaatamalla vettä ja tuuli niin paljon, että ikkunat melkein kaatu sisään. Kunnon myrskyilma, kuitenkin ilman sitä myrskyä... 
Me lähdettiin lauantaina roadtripille ja tultiin eilen illalla takasin. Tänään oon ollut aikas väsynyt, oon ollut kahdeksasta asti aamusta töissä ja vieläkin oon vaikka kello on jo puol 11... Joten huomenna oon tuplasti väsynyt. Täytyy vaan juoda kahvia tunnin välein, että pysyy hereillä hehe :)

Ei kommentteja: