lauantai 23. marraskuuta 2013

Cairns 8.11-10.11

Perjantaina meillä oli kyyti hotellin edessä odottamassa meitä aamulla ja lähdettiin lentokentän lähelle Cairnsin skydiving-paikkaan. Odoteltiin siellä kaks tuntia ennenkun meille näytettiin video, josta kävi ilmi mitä meidän pitäis hypyssä tehdä. Sen jälkeen meidän ohjaajat tuli hakemaan meidät ja laitettiin valjaat päälle ja koneeseen. Oli vähän erilainen meininki kun mun edellisissa hypyissä pari viikkoa sitten kun käytiin kaikki läpi ja harjoteltiin oikeen vielä maassakin.

Mentiin koneeseen ja mä olin sitten hyppyjärjestyksessä ensimmäinen. Istuttiin lattialla oven edessä ja kun kone lähti liikkeelle meidän ovi oli vieläkin auki. Kysyin sitten mun ohjaajalta, että lennetääks me ovi auki ja se vaan sano, että joo oks se okei? No öö kaipa se on :D No kyllä me sitä sitten suljettiin ensin puoleen väliin ja kun mentiin ylemmäs suljettiin melkein kokonaan. Kuulemma siellä tulis aivan liian kuuma, jos sen sulkis heti kokonaan.

No sitten kun oli aika hypätä, autoin avaamaan oven ja hypättiin. Tehtiin jopa etuperin voltti hypätessä! Jee ehkä se uskalsi tehdä kun oon hypännyt aikasemminkin... Emma ei tehnyt mitään voltteja :D

Meidän hypyn piti olla 14000ft korkeudesta, mutta ei oltu millään niin korkeella. Oltiin maassa niin paljon nopeammin kun mun edellisissä hypyissä. Mutta oli kiva hypätä uudestaan :)

Meidät vietiin hypyn jälkeen takaisin ”toimistolle” ja sieltä kohta tuli uus bussi viemään meidät takaisin hotellille.
Kun päästiin hotellille rentouduttiin ja illalla mentiin lähellä olevaan pitseriaan syömään. Tilasin itelleni drinkin ja tarjoilija kysy multa henkkareita. No enhän mä tietenkään ollut ottanut niitä mukaan ja en saanut tilattua. Hauskin asia tässä kuitenkin on, että Emma 18v pyysi mua ennen siiderin ja tää tarjoilija vielä varmisti, että okei eli vaan yks siideri. Miten nuorelta mä oikeen näytän jos Emmalta ei pyydetä henkkareita ja multa pyydetään?! Oon kuitenkin yli neljä vuotta sitä vanhempi :D Lol
Syötiin ja mentiin takaisin hotellille laittamaan itsemme valmiiksi. Lähdettiin Gilligans- nimiseen klubiin, jossa oli ihan mukavaa. Tutustuttiin muutamaan mieheen, jotka oli Sydneystä kotoisin ja juteltiin heidän kanssa..

Lauantaina aamulla herättiin myöhään ja mentiin suoraan yleisille uima-altaille makoilemaan. Matkalla sinne meidän takana yhtäkkiä alkoi kuulua kun kaks tyttöä puhui suomea ja juttelin heidän kanssaan vähän aikaa. Aina niin kummallista kun joku alkaa puhua suomea täällä Australiassa...

Makoiltiin altailla, käytiin lounaalla ja mentiin takaisin altaille. Illalla oli meidän viimeinen ilta niin lähdettiin taas baariin. Meillä oli mukava ilta ja aamulla ei ollut ihan niin mukavaa kun piti herätä ja lähteä lentokentälle.

Lentokentällä oltiin väsyneitä ja vähän haikeilla mielillä kun ei tiedetty millon seuraavan kerran nähdään.. Emman lento oli ensin ja mulla lähti parin tunnin päästä oma.

Mun vaihtolento oli myöhässä Brisbanesta, koska siellä oli iso ukkosmyrsky, mutta vihdoin kun pääsin ennen puoltayötä kotiin olin niin väsynyt, että menin suoraan nukkumaan!

Ei kommentteja: