maanantai 25. marraskuuta 2013

Hungover

Mä oon tehnyt aikalailla yli 12h päiviä mun loman jälkeen, ettei kauheesti oo ehtinyt mitään jännää tapahtua.

Torstaina illalla mentiin Ellan ja Codin kanssa Sharnien luo katsomaan leffaa ja juomaan. Perjantaina mentiin syömään muutaman aupairin kanssa Point Cookiin. Mentiin sen jälkeen hotellille juomaan. Me käveltiin Ellan kanssa meille ja tarkotuksena oli mennä nukkumaan. Tultiin tänne ja kaikki oli vielä hereillä. Kenny oli lähdössä omaan kotiinsa ja kysy jos me halutaan tulla sen luo muutamalle. No eihän meillä parempaakaan tekemistä ollut niin mentiin sitten sinne. Juotiin, juteltiin ja nukahdettiin sohvalle...

Aamulla mentiin sitten kotiin ja mun oli tarkotuksena olla töissä. En kuitenkaan sitten ollut töissä kun menin kotiin vaan alotin vasta muutaman tunnin päästä hakemalla Bostonin isovanhempien luota ja mentiin Dewintan luo. Se järjesti bbq sen uuden aupairin Alinan takia, että se tutustuu ihmisiin. Mentiin sinne ja oli vähän väsynyt olo mulla ja Ellalla, mutta oli ihan mukavaa. Lähdettiin sitten kotiin ja mun piti olla ilta töissä. Olin pyytänyt Amyn meille katsomaan elokuvaa, mutta olin kotiin päästyäni niin väsynyt, että halusin vaan mennä nukkumaan kun lapset meni nukkumaan.
Ysin aikaan Meegan ja Gordon oli vieläkin kotona ja menin kysymään, että monelta ne on oikeen lähdössä. No ne oli muuttanut suunnitelmaa ja ei ne minnekään ollut menossa.. Kohta Ella soitti mulle ja suostutteli mut lähtemään niiden kanssa keskustaan baariin. No pistin itseni valmiiksi ja ne tuli hakemaan mut. Ajattelin kuolevani väsymykseen, mutta aika nopeasti se väsymys katosi kun oli hauskaa. Ajettiin keskustaan ja mentiin kahteen pubiin, minkä jälkeen pääsin kyydillä takasin Point Cookiin. Menin yhden kaverin luo yöksi ja tulin kotiin vasta eilen lounasaikaan.
Mentiin Ellan kanssa syömään ja tultiin meille katsomaan 8pallo ja joku surffausleffa. Jossain välissä meille tuli sitten taas kauhee nälkä ja päätettiin hakea pitsa. Mentiin yhteen puistoon syömään se ja sen jälkeen mentiin kotiin ja olin ihan valmiina nukkumaan.

Tänään heräsin ja olin kai vähän väsyneen näkönen kun Meegan kommentoi asiaa... Haha no vein lapset tarhaan ja siivosin kotona kolme tuntia ja olin vapaalla pari tuntia, kunnes menin takas töihin.

Illalla olin sitten vapaalla normaalia aikasemmin, joten mentiin Ellan kanssa jätskille ja kaakaolle Altonan rannalle!

Ei kommentteja: