perjantai 24. tammikuuta 2014

Christmas 2013

Sydneyn jälkeen on ollut koko ajan ihan kauhee kiire ja häslinki. Ellan sisko tuli Melbourneen, joten vietin aikaa niiden kanssa seuraavana viikonloppuna.

Tiistaina Suomessa oli joulu, täällä mulla oli tavallinen työpäivä. Juostiin paikasta toiseen, valmisteltiin joulua. Ihmisiä tuli ja meni. Mä paketoin viimeiset lahjat(paketoin muuten kaikki lahjat tässä talossa paitsi mitä itse sain;) ja yritin kaikessa tässä touhussa vielä hoitaa 1,5v ja 3,5v lapsia...

Tiistaina me mentiin sitten illalla isovanhempien luo ja sinne tuli myös Gordonin veli ja hänen vaimo. Syötiin jouluillallinen ja jaettiin lahjoja. Oli vähän haikea mieli, mutta ihan kiva oli olla siellä kun mua pidetään osana perhettä :)

Keskiviikkona mä sain aamupalan sänkyyn. Meegan ja Indi toi mulle kahvia ja pancakeseja. Ihania! Nousin ylös ja menin niiden kanssa alakertaan syömään. Syötiin ja avattiin loput joululahjoista. Sain mm. Uggit ja uudet bikinit :) Loppupäivän katsoin Bostonin perään kun muut lähti juhliin.
Perjantaina mun piti mennä lentokentälle puoli seitsemäksi illalla, mutta äitin ja Suvin lento oli myöhässä, joten jäinkin kotiin. Lexi tuli miehensä kanssa ja Kenny teki bbq. Oli mukava ilta!

Lauantaina heräsin aamulla jo kuudelta ja herätin Indianan. Lähdettiin ajamaan lentokentälle hakemaan äitiä ja Suvia. Indi oli niin sulonen Welcome to Australia -kylttinsä kanssa lentokentällä. Se yritti näyttää sitä kaikille jo parkkipaikalla kun oli niin innoissaan!
Odoteltiin reilu puoli tuntia, että nähtiin meidän vieraat! Ajettiin Altonaan aamupalalle ja oli mukavaa, vaikka matkalaiset tais olla vähän väsyneitä 44h matkustamisen jälkeen!!

Mä makoilin oikeastaan koko lauantain altaalla ja olin töissä, kun äiti ja Suvi nukkui koko päivän.
Sunnuntaina me mentiin High Pointin ostoskeskukseen ja sen jälkeen Melbournen eläintarhaan.

Ei kommentteja: