keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Every Ending Is A Beginning Of Something New.


Mä hain maanantaina Indin kanssa lentokentältä Meeganin ja Gordonin. Niillä oli ollut onnistunut loma ja oli ihana nähdä kuinka paljon ne oli rentoutunut eikä ollut yhtään stressaantuneita kun tuli takaisin!

Tiistaina mä sain nukkua ysiin asti ja päätettiin lähteä käymään marketeilla keskustassa. Ihan kivaa oli vaikka olikin älyttömän kuuma. Koko markettialueella oli peltikatto ja lämpötila keikkui +44asteessa niin ei me kauaa pystytty siellä kiertelemään.. Mentiin kotiin makoilemaan altaalle äitin ja Suvin muutamaksi tunniksi. Illalla mentiin Geelongiin kävelylle.
Meegan oli tilannut fish&chips, jottei tarvinnut laittaa ruokaa. Syötiin ja lähdin viemään äidin ja Suvin lentokentälle Ellan kanssa. Tultiin takaisin ja sähköt oli mennyt poikki. Olipahan hyvä syy syödä jäätelöä! Istuttiin altaalla, juteltiin, juotiin ja kuunneltiin musiikkia koko ilta/yö. Codi tuli myös käymään ja myöhemmin Kenny.

Nukuin kaksi tuntia, kunnes oli aika herätä. Pistin itseni valmiiksi ja menin herättämään muut. Kun kaikki oli autossa, lähdettiin ajamaan lentokentälle. Mä annoin mun läksiäislahjan autossa ja siitä tykättiin! :)

Lentokentällä kävin check-innissä ja mut saatettiin turvatarkastuksiin. Oli siinä vähän kyynelissä pidättelemistä kun Indi puhu, että me ollaan nyt lentokentällä ja kohta ajetaan takaisin kotiin. Sini, äiti, isi, Boston ja minä.. Ei se raukka ymmärtänyt, että mä en tuu takaisin :(

Pääsin turvatarkastuksista läpi, kävin hakemassa aamupalaa ja puhuin koko ajan puhelimessa, kunnes oli pakko mennä koneeseen. Oli kamalan haikea olo, eikä sitä yhtään helpottanut edessä olevat yli 30h lennot...

Ensimmäinen lento Guanzhouhun meni hyvin. Palvelu ja ruoka oli hyvää! Yritin nukkua ja sainkin pari tuntia unta, mutta ei noissa lentokoneissa kamalasti nukuta jos istut käytäväpaikalla pienessä tuolissa! 

Seuraavat kaksi lentoa meni myös hyvin. Suomessa oli sitten taas ihmettelemistä kuinka hiljasta täällä on ja kuinka kylmä täällä on. Menin Starbucksiin hetkeksi istumaan ennenkuin mun bussi lähti Tampereelle. Tampereella mua tuli äiti hakemaan ja oli outoa, mutta ihan mukavaa tulla kotiin.
Nyt on kulunut kaksi viikkoa siitä kun tulin. Oon jo löytänyt töitä ja ehtinyt nähdä muutamaa ystävää. Mukavaa olla kotona, mutta valehtelisin jos sanoisin ettei mulla ole ikävä Ausseihin. 

Mun kahden vuoden Australian matka on nyt toistaiseksi ohi. En tule ikinä unohtamaan yhtäkään päivää, muistoa tai uutta ystävää kenet matkalla sain <3

Ei kommentteja: