keskiviikko 29. tammikuuta 2014

RIVA 2014

 Keskiviikkona mä olin koko päivän töissä. Yritin viihdyttää kaikkia, käytiin syömässä, laittauduin ja lähdettiin Suvin kanssa St.Kildaan festareille. Sato kaatamalla vettä, joten meidän festarireissu ei kauheen kauaa kestänyt vaan mentiin Chadstoniin shoppailemaan ja siitä mentiin vielä keskustaan kävelemään South Bankiin. Tultiin illalla kotiin juuri ennenkun Meegan ja Gordon lähti lentokentälle ja lomailemaan.

Torstaina alkoi mulla kunnolla sitten työt. 12päivää lasten kanssa ilman taukoja...

Perjantaina vietiin äiti ja Suvi juna-asemalle ja ne lähti seikkailemaan keskustaan. Mä vein Indin uimaan ja pieni tykkäs niin paljon, ettei olis halunnut edes lähteä pois!
Meillä oli maanantaina Suvin kanssa hot stone massage Werribeessä. Oli kyllä ihana hieronta!

Tiistaina vietiin äiti Williamstowniin kauneushoitolaan. Siellä se oli kaks tuntia ja me leikittiin Suvin ja lasten kanssa ulkona puistossa se aika.
Perjantaina me lähdettiin aamulla ajamaan Healesville Animal Sanctuaryyn. Oli mukava päivä siellä, vaikka olikin tosi kuuma, joten Indi vähän väsähti. Se nukkui koko matkan takaisin kotiin! Kotiin kun päästiin Lexi tuli hakemaan Indiä sinne yökylään, koska mulla oli tiedossa ”läksiäisjuhlat” eli toisinsanoen hengailtiin meillä Ellan ja Annan kanssa koko ilta :)

Ei kommentteja: