maanantai 30. tammikuuta 2012

Do you want to be my girlfriend?

Perjantaina Ines tuli hakemaan mua puol kymmeneltä ja ajettiin Bakeryn kautta rannalle. Meidän oli tarkotus mennä snorklaamaan, mutta se ei oikeen onnistunut kun tuuli liikaa niin ei nähnyt meren pohjaan ollenkaan.






Mentiin sitten ostoskeskukseen shoppailemaan ja löysin kaks kivaa toppia ja kultaset korkkarit ;)  Shoppingmonster is back ! Iltapäivällä meidän seuraan liitty Sandra. Ineksen piti mennä töihin neljäks, joten se heitti meidät Sandran talolle. Näin sen hostäidin ja pojat, jotka oli tosi mukavia! Käveltiin sitten meille ja oltiin poolissa ja katottiin Gossip Girliä. Kun Sandra lähti menin ulos ja otin koneen mukaan. Pian hostäiti ja tytöt tulikin kotiin. Katoin vielä pari jaksoa Sex on the cityä ja menin nukkumaan! :)

Lauantaina aamulla mentiin Mullaloon rannalle Tanlan ja italialaisen Saran kanssa. Oli tosi lämmin!
Sieltä jatkettiin matkaa ostoskeskukseen shoppailemaan ja viettämään aikaa. :) Käytiin vaihtamassa mun auto pois ja lähdettiin ajamaan jonnekin (en muista sen paikan nimee) hakemaan Saralle rinkkaa kun se lähtee matkustaan jossain välissä. Se sai halvalla rinkan mikä oli kun uus ! :) Sitten menin kotiin lepäämään ja laittautumaan. Kaheksalta Tanla tuli hostäitinsä kanssa hakemaan mua ja mentiin cityyn. Ensin käytiin katsomassa meno Subiacossa, mutta öö ei ollut mitään menoa siellä niin mentiin Northbridgeen.

Mulla oli uudet korkkarit. Voin kertoa, että jalat oli niin kuolleet parin ekan tunnin jälkeen..


Siellä tuli sitten poikaystävä pyyntö ja ruusu tunnin sisällä.. Tosin ei kyllä ollut australialainen ja ens kerralla kyllä sanon, että seurustelen :D
Mutta oli hauska ilta tyttöjen kanssa!! Tosin kuvistakin näkee, että oli tooosi kuuma. Voi vaan kuvitella kun ulkona on niin kuuma että hiki valuu niin sisällä, missä ilmastointi ei auta kun on niin paljon ihmisiä, on ku saunassa olis !

Sunnuntaina heräsin myöhään, katsoin kaks jaksoa Gossip Girliä ja lähettiin keskustaan katsomaan kiinalaisten uuttavuotta. Odotettiin enemmän, mutta oli siellä ihan hauskaa. :)




Lohikäärmeitä, joiden suuhun piti antaa rahaa niin se tuo hyvää onnea !

Tanssijoita

Nää miehet jako jotain mainoksia :D




Oon iloinen, että oon tutustunut jo niin moneen ihmiseen vaikka oon ollut täällä vasta vähän yli viikon!

Hyvää alkavaa viikkoa sinne Suomeen!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei SINI :))
ihania kuvia!!! ja sä oot jo tosi ruskea! :) pidä hauskaa edelleenkin! ikävä <3 t: Lisa

Sini kirjoitti...

Hei Lisa! Ai en mä mun mielestä oo vielä ruskettunu melkein yhtään.. :D Oon kaikista kavereista valkosin... ikävä myös <3 pitää skypettää!

Anonyymi kirjoitti...

Heissan,
hyvää alkavaa viikkoa sinnekin!Täällä pakkanen paukkuu.Torstaiks on luvattu n.-30 astetta!Tytöt tykkäs sisiliskon kuvasta ja tietty simpukoista.
Laitaks mun s.postiin osottees sinne, niin voidaan lähettää postia?!
T:Heli+ tytöt

Sini kirjoitti...

Hei, huhhuh 30 on kyllä jo liian kylmä ! Täällä on yli +30 ollut, mennyt yli 40:)
Laitan spostia!

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Sini
Tädit kävi lukemassa sun blogia =). Jaahas sitä shoppaillaan taas......

terkuin Sari ja Marita