lauantai 21. tammikuuta 2012

Perillä olen !


Tiistaina kävin kaupungilla ostamassa tuliaiset ja näkemässä vielä muutamaa ystävää. Ja pakattuakin sain.. Tosin meni aika kauan aikaa ja laitoin keskiviikko aamuna vielä loput tavarat kasaan.
Tiistaina ja keskiviikkona oli sellanen hassu olo. Toisaalta vähän paniikkia, mutta kuitenkin olin ihan rauhalline... Ehkä se oli jotain lähtöjännitystä. 

Hehe, olin sopinu kyydit hakemaan mua keskiviikkona 12. Aamulla äiti kuitenkin kysy, että noissa lapuissa lukee eri aika lennon lähtöön kun mitä oon puhunu.. No onneks selvis ajoissa eikä vasta kentällä ! Hups..


Eka lento meni hyvin mitä nyt lähti vähän myöhässä.. Istuin suomalaisen naisen ja miehen vieressä ja juteltiin koko matka. Frankfurtissa menin nopeesti seuraavalle portille ja lento lähtikin sitten aika nopeesti kun pääsin koneeseen. Sillä lennolla istuin jonkun saksalaisen pariskunnan vieressä, jotka pussaili koko matkan ajan. Muutama penkkirivi edessäpäin oli pieni vauva joka ei itkeny vaan kilju. Yritä siinä nyt sitten nukkua :D Singaporen kenttä on aika hieno! Joka paikassa tosin on angry birds mainoksia ja leluja ym.. Vika lento menikin nopeesti kun olinhan jo matkustanu jonkun yli20tuntia siihen mennessä. Juttelin jonkun Kalifornialaisen naisen kanssa ennen koneeseen menoo ja se oli ihan innoissaan ja tuli koneessakin jutteleen. Jännitti aika paljon kun menin siihen tiskille missä ne kattoo, että pääsenkö maahan vai en tyyliin. Se nainen vaan kysy minne meen tästä ja käski kirjottaa suburbin nimen siihen lappuun(ku en ollu kirjottanu sitä) ja sano että hyvää matkaa... Helposti meni siis! Sen jälkeen hain laukun ja menin johonkin missä mun laukut läpivalastiin jos mulla ois ollu mukana ruokaa tai jotain muuta kiellettyä tavaraa. Sitten pääsin ulos ja kattelin vaan ympärilleni. Olin ihan varma etten tunnista ketään, mutta onneks siellä kohta näky kuvista tuttu naama ja päästiin autoon!

Kun ajettiin niin samalla taivaalla välkky salamoita. Ne ei ollu mitään pieniä vaan koko taivas välähti aina ku se tuli.. Mutta outoo ettei satanu tai ukkostanu, vaan salamoi...

Perjantaina olisin saanut nukkua pitkään(heräsin kuitenkin jo aikasin kun ei nukuttanu) kun tyttöjen grandma oli täällä hoitamassa niitä. No kun heräsin sain kasan piirustuksia käteeni ja sen jälkeen mentiin pooliin uimaan. Oltiin siellä oikeestaan koko päivä ja katottiin myös Harry Potter- leffa. Kun mun hostmum tuli töistä kotiin mentiin syömään Hillarysin rantaan. Ruuan jälkeen tytöt halus mennä sellaseen tivolilaitteeseen mikä pyöritti niitä ympäri.. Mulle olis ainakin tullu huono olo ! :D Joten skippasin sen...

Tänään heräsin jo 7aamulla kun tytöt ei ollu hiljaa... no ne lähti jossain välissä ulos ja sain nukuttua kymmeneen. Tytöt lähti dadinsa luo ja mä jäin yksin kotiin. Loikoilin altaalla ja purin mun tavarat kaappiin! On taas niin kuuma, että voisin mennä uimaan.. :)

Kuvia tulee myöhemmin, en oo vielä ehtiny pahemmin ottamaan kuvia..

2 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

ahh kuulostaa niin ihanaltaaa!!! voi että kun pääsisin käymään siellä!!

Sini kirjoitti...

Täällä on aika ihanaa ;) Olis kiva jos pääsisit!! Tää aikaero alkaa nyt ottaa vaan päälle kun nukuttais koko ajan... ja illalla ei sitten yhtään :D