sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

6kk takana 18kk edessä!

Tälläviikolla en oo oikeestaan tehnyt mitään jännää.. Lähinnä töissä ja hengaillut kotona yksin tai Carlyn kanssa. Torstaina yöllä tuli tytöt takasin kotiin lomaltaan ja aamulla kahdeksalta heräsin siihen kun mun huoneen ovi aukes ja kaks yli-innokasta tyttöä tuli herättämään mut ja kertomaan kuinka ikävä niillä on ollut awwwww :)

Eilen me oltiin vaan kotona ja katseltiin leffoja. Tytöt oli sen verran väsyneitä, etten halunnut lähteä niitä viemään minnekään. Illalla menin mun toiseen perheeseen töihin ja töiden jälkeen menin Joondalupiin tapaamaan Carlyn ja Nicon! 

Oon tälläviikolla työskennellyt joka päivä mun toisen perheen pikkupojan kanssa. Ollaan käyty sisäleikkipaikoissa, puistoissa ym. Yks päivä tajusin, että ihmiset ajattelee mun olevan tän pojan äiti. Jotenkin jännä tajuta, etten oo enää "liian nuori" tai, että mua katottais oudosti miettien oonko mä isosisko vai teini-äiti... hmm vaikee selittää. Oon aikunen haha.. meneepäs tää syvälliseks..

Viikko sitten perjantaina tuli täyteen 6kuukautta Australia-elämää. 6 KUUKAUTTA! Sehän on puoli vuotta.. Aika lentää! Toisaalta kyllä tuntuis, että oisin ollut täällä kauemmin kun elämä täällä on jo normaalia, arki normaalia arkea.. No kuten otsikkokin kertoo, ei tässä vielä minnekään olla menossa toivottavasti :) 

Yks päivä kattelin valokuvia ja niiden innottamana päätin sitten vaalentaa mun hiuksia.. Tällaset niistä tuli ;)

Nyt nukkumaan mun univelkoja poies...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Täällä vaan satelee joka päivä.
Tammerfestit on, muttei olla käyty.
Kivat hiukset, kyllä se omakin väri oli hyvä. Täällä on mansikka aika.Ja vain 17 lämmintä.
t.mamma

Sini kirjoitti...

joo katselin just lämpötiloja, aika samat täällä kun siellä.. tosin täällä ei nyt pitäs sataa :)