keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

rauhallinen viikonloppu

Viikko sitten sunnuntaina mentiin Mullaloon beach hoteliin, mutta mä lähdin aika nopeesti takasin kotiin kun yhtäkkiä alko pyörryttämään ja olisin varmaan pyörtynyt ellen olis istunut alas... Onneks tiedän aina ennen kun pyörryn, että nyt pyörrytään...

Maanantai menikin sitten tyttöjen kanssa leffoja katellessa kotona kun musta ei oikeen muuhun ollut. Tiistaina olin jo vähän parempi ja mentiin tyttöjen ja Carlyn kanssa Go Bananas-nimiseen leikkipaikkaan. Illalla menin Carlyn luo. Kokattiin meille illallista


ja katsottiin leffa nimeltään Weekender. Outo brittileffa...

 Carlyn suloinen kisu
Onneks alkaa olla jo parempaan päin, enkä oo enää niin kipee! Vois jo miettiä salille menoa...

Katoin torstaina illalla vikan jakson The Vampire Diariesista. Ja voi että ärsyttää, että neljäs tuotantokausi alkaa vasta kahen kuukauden päästä!! Urgh jäi liian jännään kohtaan! No pitää etsiä joku toinen sarja mitä katsoa nyt kaks kuukautta haha :)

Lauantaina mentiin Carlyn kanssa Joondalupiin sellaseen fancy dress -kauppaan. Carlylla oli illalla juhlat mihin sen piti pukeutua ja löydettiin sille ihan täydellinen asu!


HUMMERI! (alan jo vähän huolestuun, piti tääkin sana googlettaa kun en muistanu mikä se on suomeks...)
Haha ehkä maailman paras naamiaisasu!! Naurettiin koko päivä tolle asulle :D

Illalla mä kävin sitten Blocbusterista hakemassa leffan ja Dominosista hakemassa pitsan! Leffailta!
Aamulla mun hostit oli ihan ihmeissään, että miks en mennyt juhlimaan vaan olin vaan kotona kun yleensä aina huitelen jossain ulkona kavereiden kanssa!

Tää viikko on mennyt ihan normaalisti töissä.. Ei oo mitään erikoista tapahtunut. Ollaan Carlyn kanssa joka ilta katsottu True Bloodin ensimmäistä tuotantokautta ja ollaan melkein saatu se päätökseen(tosin eilen illalla nukahdin, joten pitää kattoo yks jakso uudestaan)!!

Mun blogitekstit on nykyään tylsiä kun en tee mitään.. Pitäis varmaan alkaa tehdä jotain retkiä, että mulla olis jotain kerrottavaa tänne haha :D

Ei kommentteja: