torstai 1. maaliskuuta 2012

Harbour Town

Mun lauantai-ilta oli tylsä, koska kaikki oli töissä. Kävin pitkällä lenkillä Chilin kanssa ja skypetin Suomeen. Sunnuntaina menin toisen suomalaisen tytön kanssa Harbour Town -nimiseen ostoskeskukseen. Siellä oli halpaa, mutta löysin vaan kolme paitaa.. Kaikki alle kympin! Illalla Tanla tuli meille ja hengailtiin hetki. Sanottiin heipat kun Tanla lähtee takasin Saksaan. Tuun kaipaamaan tätä tyttöä <3

Tää ulkomailla asuminen tuo tullessaan sen, että joudun sanomaan liian monelle ihmiselle hyvästit. Vihaan hyvästejä! Onneks on internet, että voi pitää useesti yhteyttä.. Ja tuun todellakin matkustamaan ja näkemään näitä ihmisiä vielä!! Mun lista maissa missä mun pitää käydä näkemässä ystäviä kasvaa koko ajan ja samalla maailma pienenee :)

Maanantaina päivällä näin hollantilaisen Sarahin, käytiin kahvilla. Illalla menin Hillary´s satamaan ja tutustuin saksalaiseen ja hollantilaiseen tyttöön. Molemmat oli tosi mukavia ja sovittiin, että nähdään toistekin! Jippii uusia kavereita, kun vanhat lähtee jo kotii :) Mentiin San Churro´s Chocolateriaan. Suklaa kelpaa aina, nammmm!

Mulle on tiedossa jo ylimääräsiä babysittauksia muutamassa muussa perheessä. Ihan kiva niin saan vähän lisärahaa säästöön, että pääsen joskus vähän matkustelemaan ja tekemään viikonloppureissuja! :) Mulla on niin monta paikkaa missä haluan täällä käydä. Puhumattakaan koko Australiasta!!

Tänään aamulla olin Saran kanssa Mullaloon rannalla. Taas tuuli niin paljon, että hiekka vaan lensi päälle.. Ja kävin uimassa niin siellä oli kai meduusa mikä poltti mua käteen. Onneks se ei enää pistele!






Tänään on maaliskuun ensimmäinen päivä. Oon ollut täällä kohta 6viikkoa! Minne nää päivät oikeen katoaa? Aika menee ihan hurjan nopeesti!! Enkä oo saanut otettua itteeni vielä niskasta kiinni, että alkaisin kiertelemään näitä lähiseutuja.. Onneks viikonloppuna asia muuttuu kun lähden kolmen tytön kanssa katsomaan kiviä ;) Siitä lisää myöhemmin!


Haluaako joku kertoa lisää mun vaalenemista jatkavista hiuksista...??

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mahtavia maisemia sulla siellä!
Joo noi hyvästit on aina ikäviä, mutta joskus pakollisia.
Sähän voit joskus järkätä kansainväliset juhannusjuhlat täällä Suomessa ja kutsua kaveris sinne niin säästyy reissuilta?!? hehe...
Kuulumisiin

T:Heli+tytöt

Sini kirjoitti...

Joo täällä on tosi upeet maisemat! Hei toihan on hyvä idea!! Majotan kaikki meillä niin äiti tykkää ;)

Linpe kirjoitti...

Mun mielestä sun kannattais myös hankkia enemmän australialaisia poikakavereita sieltä jotka voit sitten kutsua kattoon meitä tänne :)

Sini kirjoitti...

linpe im working on it ;)

Sini kirjoitti...

oks sulla jotai vaatimuksia? surffareita kenties? :D

Linpe kirjoitti...

Siis juu ei niillä harrastuksilla niin väliä mutta sellasia ruskettuneita, söpöjä, lihaksikkaita ja hauskoja kiitos :)

Sini kirjoitti...

Okei :D