torstai 29. maaliskuuta 2012

Eat & Pray & Love

Tapasin alkuviikosta ranskalaisen Maryen sekä yhden tytön jenkeistä. Molemmat oli tosi mukavia. Mentiin niiden lähellä olevaan paikalliseen pubiin istumaan. Olin autolla liikenteessä ja menin tilaamaan kokista. Tää myyjä sitten kysy multa henkkareita ja näytin suomalaista ajokorttia. Se halus nähdä passin ja kun mulla sitä ei ollut niin se ei sitten myynyt mulle KOKISTA?! Australialaiset on outoja.. No anyway. Oli aika hauska huomata miten pieni maailma oikeesti on. Oon lukenut yhtä blogia jo monta kuukautta ja tätä blogia kirjottaa tää kyseinen jenkeistä kotosin oleva tyttö keneen tutustuin..

Keskiviikkona menin aamulla keskustaan. Tapasin Ranskasta kotoisin olevan Emilien. Haettiin juotavat meille ja mentiin Flight Centeriin varaamaan meille hotelli kesäkuun Balin matkaa varten. Löydettiin hyvä hotelli, tosin halvemmallakin olis saanut, mutta ainakin ton pitäs olla tosi hyvä! Mentiin sitten shoppailemaan (Emilie shoppaili kun mä oon köyhä..) ja pian mun pitikin jo lähtee takasin töihin.

Illalla päätin sitten töiden jälkeen lähteä uudestaan keskustaan. Tapasin siellä kolme saksalaista tyttöä ja yhden norjalaisen. Mentiin Northbridgeen, koska sieltä näytettiin screeniltä Eat&Pray&Love -elokuva.

Siellä oli bändi soittamassa ennen leffan alkua.


Ei saatu säkkituoleja kun kaikki oli jo varattu, mutta ei se haitannut. Leffa oli hyvä ja seura loistavaa! Kotiin lähettäessä olin jo valmis nukkumaan, joten taisin torkkua koko junamatkan kotiin ja kotona olin ennen puoltayötä...

2 kommenttia:

JJred kirjoitti...

nii noh, eiha sita koskaa tiia paljon cociksessa on promilleja! ;)
Olis voinu olla vaarallista pienelle suomalaistytolle. :P

Sini kirjoitti...

No äläpä! Kai se täällä sitten on vahvempaa kun Suomessa :D