perjantai 9. maaliskuuta 2012

Hyvää naistenpäivää :)

Olin joku kolme viikkoa sitten Lakesiden jossain kaupassa kun Sandra etti postikortteja. Se jutteli sen myyjän kanssa ja heitti läppää ym. Mä olin hiljaa tän koko ajan. Viime viikolla menin sinne samaan paikkaan hakemaan postimerkkejä ja siellä oli sama myyjä kassalla. Se oli vaan että moi mitäs kuuluu, millon lähet takasin Suomeen? blablabla.. Siis miten ihmeessä se muisti mut?! Weird... No ihan jees, että ihmiset muistaa tällain ja juttelee, tulee sellanen tunne että oot erityinen. :D

Tää maa on siitä ihana, että täällä ihmiset puhuu tuntemattomille. Junassa ihmiset juttelee vieressä istuville, kaupungilla kun kävelet joku saattaa tulla jutteleen, oikeestaan missä vaan. Suomessa kaikki ihmiset vaan kävelee katse maassa ja jos puhut tuntemattomille, oot outo ja sulla on varmasti joku taka-ajatus!

Maanantaina mentiin hostäidin siskon luo. Niillä on uus talo Scarboroughssa rannan vieressä. Joo ihan jees talo, aika vaatimaton ja silleen.. Voi elämä oon niin kateellinen ja samalla ilonen niiden puolesta! Toivottavasti mullakin on joku päivä vielä mahdollisuus tollaseen taloon! Suvi kun tuut tänne ja näät näitä taloja niin et halua enää lähtee täältä pois... Lisa sanokin mulle, että (tosin en oo ihan varma oliks se läppä) mitäs jos tulisin joskus lapsenvahdiks ja talovahdiks kun ne menee ulos. Voisit nukkua yhdessä meidän vierashuoneesta. Niin ja unohdinko kertoa, niillä on joka makkarissa oma vessa, suihku ja vaatehuone...

Eilen kävin sanomassa heipat yhdelle kaverille, joka vaihtaa perhettä ja muuttaa sunnuntaina Sydneyyn. Sain kutsun tulla kyläilemään, joten East Coast here I come ! Sen jälkeen menin T:n luo katsomaan leffaa, minkä jälkeen tulin kotiin skypeilemään. Meni aika myöhäseen, mutta hauskaa oli :)

Tänään olin päivällä keskustassa shoppailemassa Katin kanssa. Löysin shortsit ja ne makso vaan 5dollaria!! Mikä löytö! :) Kun oltiin tulossa takasinpäin juna-asemalla, tavattiin suomalainen nainen, joka tuli samaan junaan kun minä ja juteltiin koko matka kotiin. Oli kiva saada juttuseuraa ! :)

En edes muistanut, että tänään on naistenpäivä... Onneks on facebook, josta voi lukea olevan naistenpäivä ja kuinka kukaan ei oo saanut ruusuja... :D Joten hyvää naistenpäivää sinne Suomeen ♥

Ei kommentteja: