perjantai 19. heinäkuuta 2013

Single mum

Kun tulin maanantaina illalla kotiin, mua odotti yllätys mun huoneessa.
 Meegan oli siirtänyt mun sängyn toiselle reunalle ja ostanut mulle uudet lakanat ja tyynyt :) Sain myös komeroon edellisestä huoneestani hyllykön sekä telkkarin! Mun huone näyttää jo paljon kotoisammalta ja isommaltakin kun sängynpaikkaa muutettiin :) Vielä kun ehdin käydä teettämässä kuvia niin oon happyhappy!

Meegan ja Gordon lähti tiistaina illalla Thaimaaseen kymmeneksi päiväksi. Toisinsanoen mä leikin ensi viikon lauantaihin asti yksinhuoltajaäitiä... Jeij no nää muutama päivä on mennyt ihan hyvin :)
Mun parveke :)
Eilen Gordonin kaveri Kenny tuli ja toi mulle ja Bostonille illallisen. Myöhemmin Waffa ja Kennyn kaveri tuli meille. Juteltiin yhteen asti yöllä, kunnes oli aika mennä nukkumaan. En kuitenkaan päässyt nukkumaan kun vasta kahdelta, koska Boston päätti herätä ja ei halunnut mennä nukkumaan...

Viimiset pari päivää on ollut jo ihan lämmin, mutta mistä ihmeestä tää tuuli tulee?! Eilenkin tuuli niin paljon koko päivän, että puut oli vaakatasossa. Lähde siinä sitten kävelylle...

Ei kommentteja: