tiistai 14. helmikuuta 2012

Happy Valentine´s Day!

Mun päivä alko hyvin, kunnes päästiin koululle lukitsin auton ovet. Tosiaan ne avaimet ja puhelin jäi sinne sisälle.. Menin sitten koulun officeen ja kerroin mitä oli tapahtunut ja ne etti tiedoista mun hostäitin numeron ja yritti soittaa sille. No se ei vastannut, mutta soitti kohta takasin ja kerroin mitä oli tapahtunut.
Odottelin sitten koululla, kunnes hostäidin äiti tuli hakemaan mua ja mentiin kotoa hakemaan hostäidin auton avaimet. Jouduin kiipeemään meidän aidan yli(ei oo mikään matala aita), jotta saatiin ovet auki. Löydettiin avaimet ja ajettiin juna-asemalle. Etittiin oikee auto ja mä sain vara-avaimet mun autoon. Sitten takasin koululle ja jes sain vihdoin ovet auki. Eihän tähän mennyt kun melkein kaks tuntia mun vapaa-ajasta. Onneks mulla on ihana hostperhe ja sain heti apua! Nyt en kuulemma saa tehdä samaa virhettä kolmeen viikkoon kun hostäidin vanhemmat lähtee lomalle niin kukaan ei oo auttamassa mua muuten päivisin ;) hehhe.. pitää liimata lappu otsaan: MUISTA AVAIMET!
Welcome to my life...

Hyvää ystävänpäivää sinne Suomeen!
MISS YOU ALL <3




4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hah :D voi ei... onneks niillä on toinen autoavain!!

sullekin ihanaa ystävänpäivää!! <3 Ystävät ovat kuin rintaliivit, ne tukevat ja ovat lähellä sydäntä.

Sini kirjoitti...

niimpä! oon kyllä niin sählääjä välillä..
hyvää ystävänpäivää sullekin :) !

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
Myöhästynyttä Ystävänpäivää sinne.
Oli tarkotus lähettää postia, mut kun on postis töis, niin ei mitenkään muista?!
Tuttu juttu toi avainhärdelli.Taitaa olla sukuvika.....?
Oletkos säilynyt terveenä? Täällä riehuu flunssavirukset, on myös mulla.köh köh...
Taasen tulee myös lunta....
Terveisiä sinne auringonpaisteeseen.
T:Heli + tytöt

Sini kirjoitti...

Kiitos ! Hehe :) Joo sukuvika luultavasti jos sielläkin on käynyt samallatavalla ! Oon ollut terveenä ja toivottavasti ei tuukaan mitään tauteja.. Koita parantua :) Mä näin tänään käärmeen kun olin lenkillä! Ei ollu kameraa mukana ni kuvaa en saanut, ehkä ens kerralla!
Terveisiä sinnekin !