lauantai 25. helmikuuta 2012

Kingspark outdoor cinema

Torstaina olin kahden suomalaisen, italialaisen ja ruotsalaisen tytön kanssa Kingsparkin outdoor cinemassa. Käveltiin Saran kanssa keskustasta sinne ja käveltiin parin kilometrin sijasta yli kymmenen, koska kumpikaan ei tiennyt missä se oli.. Toisaalta ei haitannut, meinaan toi Kingspark on aika kiva paikka!







Meidän tarkotuksena oli pitää picnic ennen leffaa, mutta ei oikeen ehitty pitään ajoissa paikalle niin ei pidetty... mutta ainakin nähtiin koko leffa! The girl with the dragon tattoo oli siis leffan nimi. Kaikki on hehkuttanut kuinka hyvä se on ja kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan, mutta mun mielestä se ei ees ollut mitenkään erityisen hyvä.. Outo leffa, en kyllä uudestaan menis katsomaan. Kuitenkin tykkäsin tosi paljon tosta ulkoilmateatterista ja varmasti meen uudestaan vaikka saakin maksaa ittensä kipeeks lipuista... 16dollaria!
Myöhästyttiin sitten meidän junasta niin jouduttiin odottamaan seuraavaa ja kotona olin vähän ennen 1am. 6.45am ylös, virkeenä tietysti ;)

Eilen olin kotona nuoremman tytön kanssa koko päivän. Kuitenkin tää pikkuneiti oli koko päivän ihan innoissaan kun oltiin vaan kaksin eikä sen tarvinnut jakaa mun huomiota siskonsa kanssa :) Tehtiin muffinsseja, siivottiin, tehtiin palapelejä ja katottiin Dora The Exploreria(mä torkuin sen ajan)..

Meijän naapurit on outoja. Niiden pihassa on aina vähintään 4autoo ja iltasin niillä on jotain bileitä siellä. Illalla sieltä kuulu musiikki täysillä tänne meille sisälle. Siellä asuu kai liikaa ihmisiä, vuokra-asunto... Weird.. Tanla ja Sara tuli illalla meille. Juteltiin ja katottiin GGtä.

2 kommenttia:

JJred kirjoitti...

Katoppa toi Girl with the dragon tattoon alkuperanen elokuvaversio, mika on ruotsiks.
Tai lue se trilogia, ni siita ymmartaa paremmi.
Oon kuullu jostai, ettei se amerikkalainen versio oo nii hyva ku se ruotsalainen versio.
Mul on ne kotona (suomessa) ruotsiks kaikki kolme, ni tuu joskus kyla aja pidetaa leffa ilta! ;)

Sini kirjoitti...

Joo kuulin, että se ruotsalainen versio on parempi. Täytyy kattoo se.. Pidetään vaan sitten kun ollaan molemmat suomessa ;)