tiistai 13. marraskuuta 2012

End Of Year Display

Mulla oli perjantaina cheerin End Of Year Display eli sellanen vuoden viimenen show. Kaikki ton gymin joukkueet osallistu. Ensin oli mini- ja junnuikästen ja sitten meidän vanhempien. Kaikki joukkueet esitti ohjelmansa, jonka jälkeen kaikki yhdessä esitettiin tanssi mikä oltiin opeteltu(gangdam style) ja vimppana katsottiin video kuluneesta vuodesta. Mulla tuli tän videon aikana tunne, että mä en halua lähteä. Mä en halua lähteä pois Perthistä! Mulla on täällä upeita ystäviä, ihanat joukkuekaverit ja valmentaja, mulla on ihana hostperhe...

Mutta joo kyllä mä taas toisaalta ihan iloisena lähden sitten kun lähdön aika on. Vaikea tunne selittää :)

Sain muuten varmaan elämäni ensimmäisen trophyn! Tai no.. kaikki sai sellasen, mutta jokatapauksessa!

Lauantaina meillä oli suunnitelmissa mennä vuokraamaan kajakit ja mennä niillä kajakoimaan(?) Swan riverille. No ei ihan löydetty tätä vuokrauspaikkaa, mutta onneks hätä ei ollut tämännäköinen, koska lähettyvillä asuvalla Lauralla oli kotonaan kaksi kanoottia, joilla mentiin yrittämään eteenpäin melomista.. Ihan hauskaa se oli, vaikka ei se kaikilta oikeen onnistunutkaan! (multa onnistu don´t worry)

Mä kävin eilen katsomassa Paranormal Activity 4 ja voin kertoo, että älkää vaivautuko. Oli kyllä niin huono...

Mä olin tänään puistossa ja yritin pitää kaks pientä lasta poies yhdestä lammesta. No sitten joku mies tuli ja antoi näille mun hoidettaville lapsille pallot. Sellaset muoviset, joidenka sisään näki ja siellä sisällä oli jotain. Näytti lähinnä itse rakennetulta pallo pommilta. No sitten tää kyseinen mies vaan sano, että sulla näyttää olevan niin rankkaa näiden lasten kanssa, että voitte pitää nää pallot. Ja sitten se alko heittään jotain small talkia?!? :D

Parastahan tässä on, että kun vein lapset takaisin kotiin ja kerroin mitä tapahtu niin tän toisen lapsen äiti kysyi, että oliko tää mies aasialainen? Joo. Entä oliko sillä valkoinen auto? Joo. Entäs tatuointi kaulassa. JOO! Eli tää sama mies oli kysynyt niiltä viime kerralla, että haluatteko tuolta mun auton takakontista pehmoleluja kun mä just sain niitä niin monta jostain pelikoneesta. Pedofiili...

Ei kommentteja: