torstai 8. marraskuuta 2012

Melbourne Cup 2012

Mä menin viikko sitten keskiviikkona Perthin immigraatio officeen kyselemään lisätietoa viisumeista ja selvis, että meikäläinen tulee nyt takaisin Suomeen tammikuussa. Vähän harmitti niin mentiin shoppailemaan. Löysin uudet bikinit, mekon sekä paidan.

Torstaina mä löysin meidän talosta siivotessani miljoona ötökkää ja yks niistä oli koppakuoriainen. Taisin päästää pienen kiljaisun kun se lähti juoksemaan mun jalkojen vierestä. Onneks olin tarpeeksi rohkea ja uskalsin heittää sen päälle muovisen kulhon. Siellä alla se sitten odotti hostisää tän kotiin tullessa! :D Miten niin pelkään ötököitä?

Lauantaina me sitten mentiin tyttöjen kanssa ulos keskustaan. Mä tapasin muun muassa uuden suomalaisen tytön sattumalta, outoja skotteja sekä yhden aboriginaalinaisen joka päätti lyödä mun kolmea kaveria. Me mentiin yleiseen vessaan ja Vici koputti varovasti yhteen oveen kun luuli, että joku meistä oli siellä. No siellä oli tämä kyseinen nainen joka sitten tuli ulos vessasta ja alko pitään sellasta meteliä, että kun sä oot tullut MUN maahan niin sun pitäis osata käyttäytyä. Sitten se sano, että mennääs ulos ja oli kuulemma läppässyt kaikkia kolmea poskelle.. Nyt ainakin tytöt tietää millon lähteä juoksemaan pakoon kyseisiä naisia... :)

Mun suunnitelmat on taas muuttunut. Mun uus perhe peruutti mun tulon eilen, joten nyt oon viettänyt tän päivän etsimällä uutta perhettä. Ei oo vielä tärpännyt, toivottavasti löytyis pian. Jos ei löydy niin ei hätä kuitenkaan oo paha, koska mä lähden sitten matkustelemaan jos näin käy :)
Eilen oli täällä 152.kertaa järjestettävä Melbourne Cup eli Melbournessa järjestettävät isot hevoskilpailut. Melbournessa tää on kaikilla vapaa-päivä. Me Länsi-Australiassa olevat ei olla ihan niin onnekkaita. Tona päivänä ihmiset pukeutuu hienosti, juo ja syö ja naiset pitää hiuskoristeita tai hattuja. Niin ja tietenkin katsotaan niitä kisoja. Mun päivä nyt ei ollut mitenkään erikoinen kun olin koko päivän töissä.. Radiosta kyllä tuli koko ajan selostusta, että mikä hevonen on voitolla :)

Mä varasin sunnuntaille whale watching. Katotaa näkyyks siellä yhtää valaita. Ehkä haita? ;)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kiva,4 reprse nyy mää tiärän kuka lähtee Teivoon raveihin mun kaa.
t.mamma

Anonyymi kirjoitti...

no ni mix tohon tuli toi 4...

Sini kirjoitti...

mä lähen!! siellä on hauskaa! :D