perjantai 7. joulukuuta 2012

Melbourne here I come!


Me mentiin kavereiden kanssa viime perjantaina Northbridgeen yhteen vähän hienompaan(kalliimpaan) kiinalaiseen syömään. Oli mukava nähdä kuinka moni tuli mukaan :) Sieltä jatkettiin sitten iltaa baareihin ja olihan se aika hauska ja outo ilta! Missattiin meidän juna niin olin kotona vasta kuuden jälkeen aamulla. Tosiaan hostlapset heräili samoihin aikoihin kun tulin kotio.. Hups :D Niin huomasin myös ton illan aikana kuinka pihalla mä oonkaan Suomen asioista kun en siellä asu. Presidenttikin on vaihtunut tänä aikana.. LOL

Lauantain mä vietinkin sitten ihan kotona. Meillä tuli sukulaiset kylään syömään ja sanomaan mulle heipat. Syötiin vatsat täyteen ja meillä oli jopa tällaset leffoista tutut joulujutut. En tiä millä nimellä niitä kutsutaan, mutta sieltä sisältä paljastuu lahja kun sen vetää auki vieressä istuvan kanssa :)
Mun viikko meni aikalailla töissä ja hoitaessa asioita. Eilen me syötiin mun perheen kanssa illallinen yhdessä ja hostisä kysy siinä kun siivosin, että haluanko mäkin jälkkäriä. Kyllähän mä halusin, mutta kysyin kuitenkin että mitä jälkkäriä. Jotain se mutisi jäätelöstä ja katos autotalliin. Kohta se tulee sieltä täydellisen suklaamansikka kakun kanssa!

Mä sain myös aivan ihanasti kirjoitetun kortin ja paperipussin. Kurkkasin sinne pussiin ja siellä näky nahkanen pussukka, jossa luki Guess. Mun hymy oli aika korvissa kun huomasin tän. Hymy kasvo varmaan taivaisiin kun kurkistin tän pussin sisälle! Sain läksiäislahjaksi mun perheeltä vihreän/turkoosin Guessin kellon ja tää on täydellinen! En ikinä ota tätä pois mun kädestä :) Kävin sitten vielä sanomassa Janinalle heipat ja halailin meidän vauvaa niin kauan kunnes mun piti luopua siitä kylvetettäväksi.

Tänään aamulla oli sitten aika haikeat tunnelmat kotona. Nuorempi tytöistä itki koko aamun hokien, ettei se halua mun lähtevän minnekään. No yritä nyt siinä sitten itse olla itkemättä. Ei onnistunut :D Kun voisinkin jäädä... Mun hostisä vei mut hostäidin isän työpaikalle, josta hän sitten heitti mut lentokentälle!

Tällähetkellä mä oon Sydneyn lentokentällä odottamassa, että pääsen nousemaan uudestaan lentokoneeseen, joka vie mut Melbourneen. Siellä mua pitäis olla vastassa mun uusi hostäiti. Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mukavaa aikaa melbournessa
t.mamma

Sini kirjoitti...

kiitos äiti :)

Anonyymi kirjoitti...

Varmasti Melbournessa kaikki ok :).

Täällä mukavasti jo lunta, joululomaa odotellessa...

Marita

Sini kirjoitti...

täällä on kaikki hyvin! aivan loistavasti :)