keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Merry Christmas!

Me oltiin eilen Gordonin vanhempien luona jouluillallisella. Jaettiin osat lahjoista siellä ja mä sain lahjakortin hierontaan sekä Gordonin veljeltä ja tulevalta vaimolta(ketkä oon nähtyt kerran) kivan Lacosten korun sekä paidan. Kotiin tullessa mä sitten ajattelin antaa mun lahjan Meeganille ja Gordonille ja ne sitten oli, että pitäiskö meidän antaa nyt sulle sun oikee lahja vai vasta huomenna. Arvatkaa mitä mä sain. Mä sain uuden puhelimen! ;) Ihan kiva eilinen ilta ja tää päivä onkin mennyt leikkiessä tällä uudella puhelimella!

Tänään aamulla me syötiin iso aamupala yhdessä. Oli panncakeseja, paahtoleipää, hedelmäsalaattia, jugurttia ym. Mitä nyt ikinä keksittiinkään.
Sitten avattiin lahjoja(Indi avas) ja hengailtiin kotona koko päivä. Oli vähän erilainen joulu palmujen ja auringon paisteen keskellä. Ei mulla kauheesti mikään joulufiilis kyllä oo ollutkaan, ehkä ihan hyvä vaan niin ei tullut koti-ikävää ;) Silti kyllä oli mukava joulu :)


Päivän paras kuva: Indi avaamassa lahjoja :D

Ei kommentteja: