tiistai 10. huhtikuuta 2012

Happy Easter!

Keskiviikkona hyvien uutisten jälkeen sain huonoja uutisia. Ylinopeussakot argh.. Ei onneks ärsyttänyt niin paljoa, koska olin saanut toisen työpaikan! Mutta joo olin ajanut yli rajotusten kun tultiin Margaret Riveriltä kotiin. Muistan kyllä ajaneeni rajotusten mukaan, mutta oon sitten näköjään kattonut rajotuksen väärin :D ups..

Torstai-iltana menin katsomaan mitä mun pitää sitten perjantaina töissä tehdä, minkä jälkeen sitten menin Joondalupiin pubiin missä tytöt jo mua odotti. Oli hauska ilta ja kotiin päästyäni mua odotti sängyllä pääsiäisyllätys.


Oli kiva tulla kotiin :) Mutta uskotte tai ette en oo vieläkään avannu mun suklaita!!

Perjantai päivä menikin sitten kotona ollessa. Hain mun auton Joondalupista, skypeilin ja en oikeestaan tehny mitään muuta. Neljän jälkeen lähdin sitten ajelemaan töihin ja lauantaina olin 11am aikoihin kotona. Pakkasin, laitoin paikat kuntoon ja Sara heitti mut Subwayn kautta juna-asemalle ja otin suunnaksi Mandurahin. Matka meni musiikkia kuunnellessa nopeesti ja perillä mua tuli hakemaan hostäidin kaveri.

Osa kävi ravustamassa ja ne sai kolme rapua. No tää perheen isoäiti sitten halus, että otan kuvan sellasen kanssa ja kun en suostunu(ne oli vieläkin eläviä ja liikku!!) niin mun hostäiti tuli ja sitten oli pakko ottaa se käteen ja kuva.. Yäk!


Sunnuntaina mentiin syömään lunch Old Coast Rd Breweryyn. Oli tosi mukavaa, vaikkakin olin tosi väsynyt kun heräsin jo 5.30aamulla kun tytöt heräs ja mun piti vahtia niitä ku samassa teltassa oltiin.. Illalla näin sitten Katin ja sen poikaystävän ja pyörittiin Mandurahin, minkä jälkeen menin takasin.


Maanantaina lähettiin sitten takasin ja istuin koko matkan takasin tyttöjen välissä takapenkillä. Tän vanhemman tytön kohdalla meno kävi sitten liian väsyneeks ja en jaksanut enää kuunnella niin pistin ipodin kuulokkeet korviin, vola täysille ja silmät kiinni. Aika hyvin pääsin "pois autosta". 

Kotiin päästyäni kävin suihkussa ja laittauduin. Carly tuli meille ja lähdettiin Joondalupiin. Käytiin shoppailemassa ja istuttiin pubissa. Lähdettiin sitten ruokakaupan kautta kotiin ja mentiin vielä takasin Joondalupiin ja haettiin Blockbustersista meille leffa.


Ilta meni syödessä ja leffaa katsoessa ja taisin pariin otteeseen kiljasta. Hostäiti tuli kattoon, että kumpi meistä oikeen kilju ja se nauro kun näytettiin kuulemma tosi pelokkailta  :D Aamulla sain kuulla tytöiltä, että oliks se leffa pelottava ja minkä takia me oikeen kiljuttiin...

Nyt sitten alko kahden viikon lomat koulusta ja tää tarkottaa, että mulla ei oo enää vapaata päivisin vaan oon töissä sellaset 12h/päivä.. Jippii tulee olemaan oikein hauskaa! 

Ei kommentteja: