perjantai 20. huhtikuuta 2012

Yanchip National Park and picnics

Tiistaina käytiin Yanchip National Parkissa. Siellä oli koalia sekä muutama kenguru! Sara tuli tyttöjensä kanssa sinne ja pidettiin picnic. Kun mahat oli täynnä, tytöt oli leikkinyt kauan ja yks oli upottanu koko jalkansa suohon ja pilannut kenkänsä lähdettiin kaikki yhdessä meille jatkamaan hauskaa päivää.

Etsimässä koalia...

Yayy we found one!










Illalla mentiin Carlyn kanssa katsomaan 21Jump Street -leffa. Oli hauska leffa ja Channing Tatum on niin söpö! <3

Keskiviikkona mentiin tyttöjen kanssa katsomaan The Pirates niminen lasten elokuva. Aika tylsä mun mielestä... No anyway neljältä lähdin ajamaan mun toiseen työpaikkaan ja matkalla sato kaatamalla vettä ja oli kamalat ruuhkat! Siinä vaiheessa kun satasen alueella ajettiin 20km tuntivauhtia hymy tais vähän hyytyä. No ehdin kuitenkin ajoissa töihin! Kotona olin ennen puoltayötä ja juttelin vielä skypessä  vähän aikaa ennenkun menin nukkumaan.

Eilen me oltiin puistossa picnickiä viettämässä Carlyn ja sen hostlasten kanssa. Aika normipäivä.
Illalla mun piti olla kotona, joten Carly tuli meille katsomaan brittiläisen Inbetweens -leffan mun kanssa. Outo elokuva, mutta nauroin koko leffan ajan :D

Oon ollut yrittänyt olla tän viikon kauheella rahansäästökuurilla ja äsken kävin katsomassa mun rahatilanteen ja iloinen yllätys. Mun eka palkka toisesta työstä oli tullut näin perjantain kunniaks;) No ainakin voin lähteä tänään juhlimaan Saran kanssa sen läksiäisiä. Se lähtee farmille poimimaan omenoita saadakseen tokan viisumin... Hahhahahah sama kohtalo odottaa mua syyskuussa!

Hyvää viikonloppua :)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hellou,
Oon enkun tunnilla ja laitan pari sanaa.
Ahkerasti ollaan luettu blogit, mut kommentit on jääny.
Have a nice weekend!
T:Heli

Sini kirjoitti...

Hei! Kiva kuulla että ootte lukenut :) sinnekin mukavaa viikonloppua!

Sini kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Kivoja noi koalat, onko ne kesyjä?
T.mamma

Sini kirjoitti...

Ne oli villejä koalia.. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei Sini

Kyllä tulee tiiviisti luettua sun blogia =), vaikka kommentteja ei tule kirjoiteltuakaan. Ihania kuvia olet taas ottanut! Täällä vihdoin ja viimein, ehkä, alkaa ilmat lämpeneen ja jos noi viimmiset lumetkin jo häipyis niin pääsis puutarhahommiin...
Hyvää viikonloppua sinnekkin =).

Marita

Sini kirjoitti...

Hei Marita! kiitos, yritän kantaa kameraa mukana, mutta yleensä se jää kotiin... täällä alkaa pikkuhiljaa vähän viilenemään ilmat. tosin siltikin reippaasti päivisin yli +20 ja ens viikolla pitäs taas olla melkein+30.. ja paikalliset ostaa untuvatakkeja talvea ajatellen, nythän kun on jo syksy...