keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Who got a new job?

Tänään aamulla sain viestin mun vastaajaan ja soitin takasin. Sain kutsun työhaastatteluun ja sanoin, että oon siellä puolen tunnin päästä. Äkkiä soitin Saralle, että ota kartta ja tuu ulos. Lähettiin ajaan ja löydettiin perille. Oven avas toinen työntekijä ja ensimmäinen asia mitä se sano oli WOU your eyes are so beautiful. Okei? :D Haastattelu meni hyvin ja meikäläinen sai toisen työpaikan! ;) Alan siis tästä lähtien lauantaista sunnuntaihin avustamaan pyörätuolissa olevaa tosi herttasta naishenkilöä! Oon niiiiin happy, että vihdoin tärppäs! Alotan jo huomenna kun meen aamulla sinne vähän tutustumaan mun työtehtäviin ja tähän kyseiseen henkilöön.

Haastattelun jälkeen lähdettiin ajamaan takasin päin. Meillä meni 45minuuttia ajaa motarilla muutama kilometri, koska siellä oli kolari.. Ikea oli matkanvarrella, joten päätettiin sitten mennä syömään lihapullia ja kakkua ja juhlistaa mun uutta työtä!


Ei mulla muuta tälläkertaa ;)

4 kommenttia:

JJred kirjoitti...

Onnea! Lisa rahasta tuskin koskaan on haittaa. :)

Mia kirjoitti...

paljon onnea sini :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva juttu onneeeeeee, kyllä reippaalle aina töitä löytyy.
Onx ne lihapullat samanmakusia kun tää???
t.mamma

Sini kirjoitti...

Kiitos! Joo lisärahaa tässä tarvitaan jos aijon matkustella jossain vaiheessa :) aupairin rahoista ei meinaan ihan liikaa jää säästöön...
Joo äiti on ne samanmakusia ku siellä :D ainaki ikean lihapullat.. mutta on sun tekemät parempia ;)