lauantai 28. huhtikuuta 2012

Penguins!

Maanantaina hain tytöt puol 11 kotiin ja hengailtiin kotona koko päivä. Illalla hain Carlyn ja mentiin hakemaan meille leffa Bad teacher tälläkertaa. Leffaeväitä unohtamatta tietenkään.. Tultiin kotiin ja pistin tytöt nukkumaan ja alettiin katsoa elokuvaa!

Tiistaina heräsin seitsemältä normaaliin tapaan, mutta hostäiti ilmotti että mee takas nukkumaan. Se oli ottanu töistä vapaata, että voi viettää lastensa kanssa aikaa, joten meikäläinen sai melkein kokonaan vapaapäivän! Lähdin neljän jälkeen Saran kanssa Lakesideen shoppailemaan ja käytiin myös Kulchassa(kiinalainen ravintola) syömässä! Seiskan aikoihin heitin Saran töihin ja mentiin Carlyn kanssa Joondalupiin pubiin. Mulla on ollut flunssa jo yli viikon, joten päätin olla liikenteessä autolla. Ilta oli täynnä outoja ihmisiä, sain kuulla mun silmistä ja nimestä jokaiselta kenen kanssa puhuttiin, mutta oli kyllä hauskaa taas kerran! Ja olin ilonen, ettei tarvinnut odotella taksia vaan sai itse ajaa kotiin ;) Kotona olin yhden aikoihin yöllä ja kaskummaa kun ei nukuttanut(join 3redbullia pubissa..), joten juttelin fbssa sekä skypetin melkein kolmeen asti, jollon menin nukkumaan!

Aamulla heräsin jo kasilta virkeenä ja soitin 5min välein kymmeneen asti aamulla Carlylle yrittäen herättää sen. Kympin jälkeen kuitenkin kyllästyin ja lähin ajamaan niiden talolle ja herätin sen.. Lähdettiin Subwayn kautta junalla Rockinghamiin, mistä Kati ja Michael heitti meidät lautalle.

Lautta vei meidät tittididiididiiiiiiiii katsomaan PINGVIINEJÄ pingviinisaarelle!!!
Penguin Island oli aika pieni kaunis saari, jonne voi myös kävellä (jos ottaa riskin tulla haiden ruuaks). Me nähtiin lautta parempana vaihtoehtona ja se lähtikin melkein heti.

Tarkkasilmäiset voi nähdä muutaman ihmisen kävelevän tuolla eteenpäin haha

NIIIIIIIIIIN söpö! katsokaa sen jalkoja!!!

Tuolla saarella liskot vaan vaelteli ympäriinsä eikä välittänyt ihmisistä..

Kierrettiin saari läpi ja katsottiin kun pingviinit ruokittiin ja meille kerrottiin pingviineistä, minkä jälkeen otettiin lautta takasin, missä meidän kyyti jo meitä odottikin. Mentiin jäätelölle Rockinghamiin, mistä jatkettiin matkaa jonnekin näköalapaikalle. Oli kyllä aika kaunista! Rakastan Australian maisemia :)

Mentiin istuskelemaan hetkeksi vielä Rockinghamin keskustaan, minkä jälkeen otettiin juna takasin Joondalupiin. Junamatka tuntu niiiiin pitkältä ja oltiin molemmat yliväsyneitä. Kotiin päästyäni söin ja menin nukkumaan 9 illalla!

Torstaina loppu pääsiäisloma koulusta ja tytöt meni takasin kouluun. JES sanon minä ja varmaan myös kaikki muut aupairit lomien jälkeen... Mun kuuden tunnin vapaat päivisin on taas täällä ;) Anyway vein tytöt kouluun ja innostuin sitten siivoomaan ja pesemään pyykkiä, kunnes ennen puoltapäivää Carly tuli hakemaan mua shoppailemaan. Meidän shoppailut kuitenkin jäi aika lyhyeen kun Carlyn hostäiti soitti ja sano tarvitsevansa jonkun laturin autosta mielellään kymmenen minuutin sisällä... Lähettiin sitten takasin ja tulin kotiin jatkamaan pyykinpesua. Illalla hain Saran ja sen kaikki tavarat ja mentiin leffaan katsomaan The Lucky One. Ihana rakkauselokuva! Suosittelen! Sara tuli sitten meille yöks kun sillei enää kotia täällä ole.. Voi raukkaa..

Eilinen aamu alkokin sitten lepposasti. Ei tehty oikeen mitään. Käytiin Lakesidessa, syötiin lunch kotona ja mentiin Rendezvous Resort -nimiseen hotelliin, mikä sijaitsee Scarboroughssa.

Maisemat hotellista oli aika hienot, vaikka pilvinen päivä olikin. Hengailtiin parvekkeella sitten muutama tunti, minkä jälkeen lähdin töihin(rikoin muuten lautasen töissä sillain ku elokuvissa hups...). Tuolla hotellissa tuli taas se tunne, että voi vitsi mä oon oikeesti Ausseissa ja kuinka helmeä täällä on!

Oon taas kotona yksin koko viikonlopun, mutta ei oikeestaan haittaa kun oon töissä seuraavan yönkin, joten en kuitenkaan olis pahemmin kotona... Tänään pääsin töistä tuntia aikasemmin ja tulin kotiin vaihtamaan vaatteet ja lenkille. Nyt ajattelin katsella Greyn Anatomiaa ja valmistautua töihin lähtöön again... No ainakin töitä riittää ja eilen sain kuulla ilouutisen, että saan lisärahaa jos oon töissä molempina päivinä viikonloppuna! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
kyllä oli IHANIA pingviinejä! Heidi jo niitä kopioi kännykkäänsä, kun nettiä selaili.Muutenkin maisemat aivan mahtavia, paitsi tietty se lisko.Ja käärmeistä ei tietty tykätä. Mitä siellä tehdään vappuna? Vai juhlitaanko ollenkaan?
Tääl on koulus hauska päivä, kun saa pukeutua hassuun hattuun, on talentia ym. Nyt paistaa aurinko, mutta tuulee pohjoisista eli jos ei oo suojanen paikka niin melkein toppatakkia pitää käyttää!
Hyvää alkavaa viikkoa! Toivottavasti ei oo flunssaa enää!
T:Heli ja tytöt

Sini kirjoitti...

Heip! Täällä ei juhlita vappua, mutta suomalaiset kyllä kokoontui eilen juhlimaan sitä. Ite olin töissä niin en voinut mennä... Täällä on satanut koko päivän ihan kamalasti, toivottavasti aurinko nyt tulis takasin!!
Vieläkin on flunssa:( toivottavasti lähtee pian pois!!