tiistai 1. toukokuuta 2012

Hyvää vappua!

Kaks viimestä vappua oon ollut Amerikassa ja tää on nyt mun kolmas vappu kun en oo Suomessa juhlimassa. Katotaan millon seuraavan kerran vappua sitten juhlin :D
Täällä kun ei vappua tunneta.

Ostakaa mun puolesta vappuilmapallo ja juokaa mun puolesta simaa!

kuva googlesta

Eilen kerroin mun hosttytöille Suomen vapusta ja ne oli ihan innoissaan. Varsinkin siinä vaiheessa kun otin esille äitin lähettämät vesi-ilmapallot ja sanoin, että näillä mennään Suomessa vesisotaa.. No voitte sitten arvata, että mitä tehtiin ennenkun kiireellä lähdettiin tanssitunnille!

Jepjep, sunnuntaina tosiaan vein Saran Manjimupiin mikä on n. 4tunnin ajomatkan päässä. Se paikka oli keskellä ei mitään, siellä oli hiljasta eikä muita ihmisiä kun muutama nuori, ketkä myös on töissä siellä. Tosiaan se on farmi ja Sara meni sinne poimimaan omenoita saadakseen toisen vuoden viisumin.. Hahaa, niin ja kerroinko jo, että jos ne haluaa olla yhteydessä ulkomaailmaan puhelimen kautta niiden pitää kävellä 20min (jos on nopee) ylämäkeä, että ne pääsee paikkaan missä on kenttää :D Sanotaanko, että ite en kyllä sinne menis töihin!!

Hyvää vappua sinne Suomeen!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania maisemakuvia. Ei tosta Suomen
Vapusta mitään vaille jää. Kyllä siä saadut kokemukset kantavat pidemmälle.

Anonyymi kirjoitti...

Sanoi siis mamma:)
Tää taas tulossa takatalvi.
t.sama mamma

Sini kirjoitti...

Kiitos! Tiedän, ei haittaa vaikken vappua pääsekään juhlimaan.. Mielummin mä täällä oon :)