keskiviikko 8. elokuuta 2012

7 kuukautta täynnä

Perjantaina mulla oli tarkotus herätä joku vartti aikasemmin kun normaalisti ja heräsinkin. Kun meikit oli naamassa ja tavarat pakattu loppuun niin hostäiti tuli ja oli ihan ihmeissään, että mitä sä nyt jo oot hereillä. Ihmettelin vaan, että ainahan mä herään näihin aikoihin. Menin sitten keittiöön ja ihmettelin kun vieläkin on niin pimeetä ja tajusin katsoa kelloa... Se oli vasta 6aamulla.. Hups! :D

Hätä keinot keksii kun ei oo silitysrautaa...
Päivä meni sitten normaalisti töissä, kunnes hain kolmen aikaan Carlyn ja sen kymmenen laukkua mukaan. Mentiin Lakesideen hakemaan mulle lounasta(shushia namm!) ja sen jälkeen ajettiin Clarksoniin hakemaan Rachel. Matkan aikana Carly sano liittyvänsä hockey teamiin. No mä sitten fiksuna kysyin, että miten se voi kun eihän täällä mitään jäätä oo. Kuulemma ne sitten juoksee pallon perässä mailojen kanssa ruoholla. Siis mitä ihmettä?! Myöhemmin sain youtubesta vielä nähdä videon tähän kyseiseen lajiin ja voin kertoa, että oli huvittavan näköstä... Tää on kuulemma olympialaji?? :D

Seuraava kiista sitten tuli kun mietittiin Carlyn kanssa, että mentäs Balille jouluna. No se sano, että katotaan vaikka 25-28.päivät. Sanoin, että ei mä haluan olla siellä joulun 24päivä! Ja sitten nää alko väittämään, että joulu ei oo 24. vaan 25 päivä.. Mä oon kyllä vieläkin sitä mieltä, että joulu on 24.joulukuuta. Uskokoot ken uskoo, mutta nää mun ulkomaalaiset kaverit on vähän höpsöjä.. Tai sitten Suomi vaan on ainoo maa missä joulu on 24päivä... :D

Päästiin keskustaan ja meidän tutulle ja turvalliselle asunnolle. Naurettiin ihan liikaa, pelattiin pelejä, juteltiin, tilattiin pitsaa, laittauduttiin valmiiksi iltaa varten ja lähdettiin ulos. Mentiin Subiacon hotelliin ensin ja sieltä jatkettiin matkaa Goldiin. Oli mukava ilta!

Yhessä vaiheesa huomasin, että meidän palosammutin on ihan minikokonen ja sanoin, että miten tolla muka joku palo saatas sammumaan?!
Kunnes tytöt huomas, että eihän me mitään paloo ees välttämättä huomattais...

Hehee :D


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa pitkästä aikaa.Kesälomalainen ei ehdi nettiin...Mukava oli taas lukea sun juttuja,luin siis kaikki vanhatkin =). Hyvältä näytti äitisi lähettämä paketti,mutta et sä ruisleipää kaipaisi ;)? Ootko muuten laittanut Susanille mitään viestiä?
terkuin Marita

Sini kirjoitti...

Heips joo kyllä mä ruisleipää oon tässä kaivannu jo aika kauan ;) mutta kyllä noi karkitkin kiva yllätys oli!!! miten siellä on loma mennyt?
en oo laittanu mitään viestiä, täytyy laittaa :)