tiistai 21. elokuuta 2012

Super au pair

Tänään päivällä pääsin kotiin ja aloin tehdä itelleni lounasta kun oli kamala nälkä kunnes hostäidiltä tuli viesti voinko mennä viemään yhden tavaran hostisän työpaikalle. No taisin sanoa ihan ääneenkin, että tottakai lähden heti, koska oon super aupair.. Siks nauratti äsken tää kuva kun löysin tän :D

Kävin muuten tänään lenkillä töiden jälkeen. Laitoin normaalisti päälle pitkät housut ja ohuen hupparin ja arvatkaa mitä KESÄ ON TULOSSA!! Koska oli niin kuuma! Jeijj pääsen kohta rannalle ;)

Yritän tän viikon aikana selvittää mitä haluan tehdä ens vuonna. En nyt muista kuinka moneen otteeseen oon tänne kirjottanut, mutta mun nykyinen hostperhe ei tarvii mua enää kolmen kuukauden jälkeen. Mulla on paljon suunnitelmia mitä haluaisin tehdä, mutta mun mieli vaihtuu joka päivä. Katsotaan mitä mun tän hetkiselle suunnitelmalle tapahtuu, sormet ristiin kaikki ja toivotaan että se onnistuu ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä pidän peukkoja ja sormet ristiin ja olen varmaan että se onnistuu!!!! lähetää mulle viesti kun tiedät enemmän :)
iso hali, lisa

Sini kirjoitti...

kiitti :) laitan viestiä!!! miss youu