sunnuntai 26. elokuuta 2012

Viikonloppua

Olin eilen aamulla meidän takapihalla vähän aikaa istumassa ja kirjottamassa. No sitten alko tuntumaan siltä, että käsi palais ja menin sisälle katsomaan peilistä ja sehän oli ihan punanen! Laitoin siihen jäitä niin se parani nopeesti haha.. Jee kesä tulee:)

Käytiin Janinan kanssa salilla pumpissa ja voi elämä olin kuollut ton tunnin jälkeen! Jalat vaan tärisi :D No ainakin tuli tehtyä jotakin... Tulin sitten kotiin vähäks ajaks ja lähdin takasin Joondalupiin. Tapasin siellä Nicon ja mentiin hakemaan Rachelille läksiäislahja. Tosi aikuismainen kortti ja kuva meistä ! ;) Niin ja sen jälkeen kaupat meni kiinni(kello 5illalla) ja tajusin, että mun pitää käydä kaupassa. No lähin sitten metsästämään kauppaa mikä olis auki. Joo IGA on auki ihan hyvin(ysiin asti haha), mutta kaikki muut kaupat sulkee ovensa jo tyylin viideltä illalla!! En ymmärrä minkä takia nää sulkee kaupat niin aikasin.. Ravintolatkin sulkee täällä ovensa tosi aikasin! Oltiin kiinalaisessa ravintolassa yks perjantai-ilta ja oltiin ainoat asiakkaat 9pm ja henkilökunta oli jo tyyliin siivonnut koko paikan seuraavaa päivää varten! Siis haloo?!

Eilen olin sitten lastenvahtina kotona ja Janina tuli meille. Laittauduttiin ja tilattiin meille pitsa(kuinka helmeä tilata pitsa netistä muutamaa nappia painamalla). Yhentoista aikoihin mun hostit tuli takasin kotiin ja hostäiti heitti meidät juna-asemalle.

Mentiin Northbridgeen The Elephantiin ja sieltä jatkettiin matkaa Mustangiin. Pilkun jälkeen mentiin sitten ulos ja katsoin yhteen kebab paikkaan ihan ohimennen sisälle ja ARVATKAA KUKA SIELLÄ OLI!?!!??! No Sara! Se on takasin Perthissä ja olin niiin ilonen, että huomasin sen. Ei olla nähty johonkin yli neljään kuukauteen! JEEE :)



Otettiin sitten neljältä lähtevä juna ja taidettiin olla Janinalla(joka asuu mun naapurissa) joskus viiden aikoihin... Oli hauska ilta, vaikka alkokin tosi myöhään :)

p.s. kuvat on Janinan ottamia :)

Ei kommentteja: