perjantai 17. elokuuta 2012

Not Suitable For Children

Mun viikko on ollut aika normaali. Keskiviikkoiltana menin babysittaamaan ja loppujenlopuks olinkin siellä aamuun asti, joten en nukkunut mitenkään kovin hyvin vieraassa talossa. Tai no vieraassa ja vieraassa, oonhan mä siellä joka päivä nyt ollut.. Kuitenkin lähdin ennen seittemää aamulla ajamaan takasin kotiin. Laitoin tytöt valmiiksi lähtemään kouluun, vein ne kouluun ja ajoin suoraan takasin vahtimaan tähän mun toiseen perheeseen. Olin aikalailla töissä siihen asti kunnes lähdin Rachelin sekä Marcusin kanssa Leedervilleen Luna-leffateatteriin katsomaan Not Suitable For Children.


Jotain "taiteilukuvia"
Yritettiin hienoja kuvia ilmeillä...
mutta mun pokka ei ylläri pitänyt :D
Oli ihan hauska leffa, varsinkin osa missä nainen otti nukkuvan vauvan autosta poies ja sen pää osu auton kattoon. Katottiin Rachelin kanssa toisiamme ja alettiin nauraan kun molemmat myönsi, että toi on joskus vahingossa tapahtunut molemmille.... Mutta älkää hätäilkö, ei niiden päät lujaa oo osunut. Ollaan edelleen hyviä lastenvahteja!!

Mentiin ton leffan jälkeen sitten Greens&Co -nimiseen paikkaan pelaamaan biljardia sekä juttelemaan.








kuvanpilausilmeet
Oli hauskaa vaikka pilkinkin koko illan kun olin niin väsynyt luultavasti keskiviikosta... Itse asiassa oon vieläkin kun eilen en mennyt nukkumaan ajoissa! No tänään on onneksi perjantai(eks mä just tehnyt blogipäivityksen, että on perjantai?)mikä tarkottaa, että meen ajoissa nukkumaan ja nukun huomenna niin pitkään kun haluan! YEY

Laitoin mun skypeen tänään lisää rahaa. Soitin mun mummolle, papalle ja tädille. Oli niin mukava kuulla kaikkien ääniä yli seitsemän kuukauden jälkeen!! Soitin mä iskällekin kun sain sen kiinni. Mun jokainen puhelu meni aikalailla vastatessa kysymyksiin, että onko kaikki hyvin ja millon tuut takasin :D

Nyt odotan, että mun hostit tulee takasin hakemasta meille pitsaa ja pastaa. Syön ja meen nukkumaan. Hyvää viikonloppua kaikille! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kiva, voititko biljardin???
kivaa viikonloppua
t.mamma

Sini kirjoitti...

no meillä oli väärä määrä palloja niin ei kukaan voittanut haha.. kiitos samoin!