lauantai 25. elokuuta 2012

Circus Joseph Ashton

Mun viikko on mennyt tosi rauhallisesti. Oon ollut iltasin suurimmaksi osaksi kotona lukuunottamatta salia/lenkkiä.. Sain neljännen tuotantokauden True Bloodista päätökseen, joten oon ollut aika tylsistynyt iltasin! Oon skypettänyt paljon tälläviikolla iltasin kun ei oo ollut muutakaan tekemistä(tai varmasti olis keksinyt muuta tekemistä, mutta laiska kun oon..).

Tänään mulla ei ollut päivällä töitä niin menin mun naapurissa asuvan tytön Janinan ja sen kahden kaverin Victorian sekä Angelican kanssa Withfordsin ostoskeskukseen shoppailemaan, mutta alko ärsyttämään tosi paljon kun en löytänyt MITÄÄN! Ja mulla olis ollut vielä lahjakorttikin sinne... No ehkä ens kerralla.. Anyway uudet tytöt vaikutti tosi mukavilta ja toivottavasti tullaan näkemään niitä vielä uudestaan. Ainakin asutaan kaikki samalla alueella :)

Ja päivän pääaiheeseen! Arvatkaas missä mä äsken olin? Tittididiiiii sirkuksessa!! Kyseessä oli Joseph Ashtonin sirkus. Ihan kiva pieni perhesirkus, mutta eihän se Sirkus Finlandialle tietenkään vertoja vetänyt. Aika samanlainen se sirkus kuitenkin oli kun Suomessakin. Hattaraa sai ostettua(ostettiin tietenkin;), oli pellejä, eläimiä, trapetsitaiteilijoita, poniajeluita yms. Ainut erilainen juttu oli kun yleisöön heitettiin joku alle kymmenen jättirantapalloa ja sitten ihmiset heitteli niitä jonkun kymmenen minuuttia? :D



Mutta yks osio tästä showsta jäi erityisesti mieleen. Tyttö, olisko ollut ehkä 12v, esitti nukkea ja siis mitä hittoa kun sen jalat ja kädet taipu jokaiseen ilman suuntaan! Luulin ensin, että se oli oikeesti nukke kun ajattelin ettei kukaan voi tollalailla taipua, mutta näköjään voi... Pitäs varmaan alkaa venytteleen hehe... :D

Janina sekä minä

Ei kommentteja: