sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Cheerleading comps

Heräsin sunnuntaina jo kahdeksan aikoihin valmistautumaan tulevia kisoja varten. Mun joukkuekaveri Tina tuli sitten ottamaan mut kyytiin puol 11 aikoihin aamulla ja ajettiin Challenge Stadiumille, missä kisat oli.

Me reenattiin ulkona 28asteen auringonpaisteessa ilman valmentajaa. Kahdelta viimein mentiin sisälle pukkareihin ja katsomaan kisoja. Katsottiin kisoja ja viimein meidän valmentaja päätti, että tehdäänpäs sitten ohjelmaan lopetus(sitä kun ei vielä ollut). Harjoteltiin se pari kertaa läpi ja mentiin pukkarin kautta verhon taakse. Tehtiin ohjelma kerran läpi ja siitä suoraan mentiin sitten odottamaan 5minuutiksi ja sitten esiintymään.

Meidän ohjelma meni muuten ihan sillain kun odotinkin PAITSI mä kusin mun lopputanssin... Ei naurattanut, mutta onneks nää kisat ei tuntunut olevan kenellekään tärkeät. Vaikka ne olikin Australian mestaruuskilpailut. Hahh.

Oli tosi mukava päivä kuitenkin, vaikka kisat olikin ihan erilaiset millasiin oon Suomessa tottunut. Muun muassa meidän valmentajaa näin koko päivän aikana sellaset 10minuuttia, ohjelmissa valmentajat saatto kisata joidenkin tyttöjen tilalla, meidän kisaohjelma harjoteltiin loppuun kisapäivänä yms. No mutta ainakin tutustuin paremmin mun joukkuekavereihin!!

Vielä on yks esiintyminen tiedossa end of year displayssa, jonka jälkeen on parit treenit ja sitten mä jo lähden Perthistä pois :)

Ei kommentteja: