tiistai 16. lokakuuta 2012

Wanneroo Rotary Park

Viime viikolla käytiin Janinan ja mun hostlasten kanssa Wanneroon Rotary Parkissa. Otettiin eväitä mukaan ja pidettiin picnic. Tytöt juoksi puistossa ympäriinsä, siellä oli vaikka mitä tekemistä lapsille! Oli linna, pyöriviä kahvikuppeja, keinuja, kiipeilyjuttuja.. Me istuttiin viltillä auringossa kunnes tajuttiin, että siinä on aivan liian kuuma/poltetaan itsemme, joten siirryttiin varjoon.

Tein keskiviikkona mun salaisella reseptillä tuplasuklaakeksejä ja ei niitä enää torstai-iltana tainnut olla jäljellä kun kaikki tykkäs niistä :) Mä kävin viimeviikolla myös shoppailemassa. Ostin aivan ihanat uudet varvastossut ja laukun!

Oon jo kauan myös halunnut mun passille kannet kun se alkaa jo näyttämään niin nuhjuuntuneelta, vaikka ei ees oo vielä vanha:)

Perjantaina illalla mä tapasin sitten keskustassa suomalaisia au paireja. Mentiin The Deeniin kun siellä sai tunnin ajan juoda ilmaiseksi. No ihmiset katoili sitten pikkuhiljaa, mutta olin loppuun asti kahden muun suomalaisen kanssa ja mulla ainakin oli hauskaa! Oli tosi kiva puhuu taas pitkästä aikaa suomea:)

Launtaina aamulla(päivällä) Janina sitten herätti mut ja lähettiin keskustaan. Meillä oli tarkotus leikkiä turisteja, mutta sateen takia meidän suunnitelmat meni uusiks ja mentiinkin vaan ylläripylläri shoppailemaan! Mentiin kotiin laittautumaan ja lähdettiin takasin keskustaan. Mä olin puolenyön jälkeen jo valmis lähtemään kotiin, mutta seuraava juna meni vasta kahden jälkeen niin menin sitten sillä muiden tyttöjen(ketkä asuu täällä pohjosessa) jäädessä vielä sinne.

Käytiin tyttöjen kanssa kaupassa sunnuntaina ja kun tultiin takasin niin mun autoon oli kiivennyt etana! Kymmenessä minuutissa! Tai ehkä se lensi siihen.. Tai sillä oli kaveri joka nosti sen.. Maailmanmatkaaja etana!
Eilen oli meidän uuden italialaisen ystävän Nadian synttärit ja saatiin kutsu BBQ-juhliin. Juhlat oli sen kaverin talossa Quinns Rockilla. Kaikki vieraat oli joko italialaisia tai saksalaisia, joten tunsin oloni vähän tyhmäks kun en ymmärtänyt pahemmin mitään.. No kai oon jo aika tottunut tähän hehe :)
Kun lähdettiin tuolta synttäreiltä mentiin rannan kautta ja voi ihana rakastan näitä rantoja!



Mentiin sitten Janinan luo katsomaan Invidious-niminen kauhuelokuva. En uskaltanut sitten enää mennä kotiin(mulla oli skypetreffit Suomeen ja Saksaan sovittuna), joten jäin skypettämään Janinan koneelta! Ja skypetettiin joku kolme tuntia hups. Tytöt kuitenkin oppi aikapaljon suomea ;)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taas kivoja kuvia luonnosta, kyllä siellä on erilaista maisemaa...
t.mamma

Sini kirjoitti...

niin onkin! täytyy vaan muistaa kantaa kameraa mukana enemmän ni sais enemmän kuvia :)

Anonyymi kirjoitti...

niinpä ihania kuvia! :) aika hauska että siel on nyt kesä tulossa täällä on jo aika kylmä ja vuoreilla sattoi eilen lunta :D
ikävä, <3: Lisa

Anonyymi kirjoitti...

Hienoja kuvia ja upea laukku!!

Marita