tiistai 2. lokakuuta 2012

Queen´s Birthday

Viime tiistana varttiavaille kahdeksan Nico ja sen uus ystävä tulivat hakemaan mut ja ajettiin sitten keskustaan. Mentiin Brisbane Hotel -nimiseen paikkaan. Marcuksella oli sen ensimmäinen komedia-show, tai no 5min show :D Oli hauskaa vaikka aluks paikka olikin loppuunmyyty, mutta päästiin sitten kuitenkin sisälle kun välitauolla porukkaa lähti menemään. Hauska ilta! Mentiin sitten mäkin kautta kotiin nukkumaan.

Torstaina oli Janinan syntymäpäivä. Menin töiden jälkeen Vicin kanssa ensin Withfords cityyn shoppailemaan ja sen jälkeen Lakesideen. Löysin Janinalle synttärilahjan ja itelleni ihanat kengät(joista tosin maksoin itseni kipeeks)! Mentiin sitten hakemaan Janina ja mentiin Sovereigm Armsiin muutamille synttäridrinkeille.

Perjantaina mun vanhempi hosttyttö täytti 8v ja sillä oli dress-up synttärijuhlat illalla sen miljoonalle kaverille, joten mä päätin olla näkymätön juhlissa ja lähdin salille Janinan kanssa.

Käytiin bodypumpissa ja mentiin kaupan kautta (ja kävin mä vaihtamassa vaatteet) Janinan kotiin kokkailemaan ! Hitsi me ollaan kyllä niin hyviä kokkeja. Ainakun tehdään ruokaa kaksin siitä tulee 5tähden illallinen!

Lauantaina menin Nicon luo ja sielläkin oli synttärijuhlat niin viihdytin Nicon kanssa n.20lasta kuutisen tuntia, kunnes menin kotiin laittautumaan ja Janinan luo.

Tytöt oli leiponut ihan loistavan synttärikakun!

Loppuilta meni juhliessa Northbridgessä ja kotona olin joskus viiden jälkeen aamulla.. Eilisen päivän olinkin sitten aikalailla koomassa, käytiin me kavereiden kanssa vähän juhlimassa Oktoberfestiä Joondalupissa, mutta mä olin kotona jo hyvissä ajoin.

Tänään oli kuningattaren syntymäpäivä eli public holiday. Mä olin kuitenkin aamupäivän töissä ja myöhemmin mentiin Vicin kanssa rannalle kun koko päivän oli ollut +34 ;)
 

Ei kommentteja: