keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Smoke in the air

Torstaina kun tultiin kotiin Go Bananasista, meidän koko asuinalue oli savun peitossa. Mä järkevänä sitten jätin ovet ja ikkunat auki, mutta onneks Janina tajus sanoo, että laita ne nyt kiinni tai ollaan kohta jossain savutalossa.. Me ajateltiin, että toi meidän vieressä oleva metsä palaa, mutta kun hostäiti tuli kotiin niin se sitten kerto, että siellä poltetaan tota metsää TARKOTUKSELLA! Niin ja miksi? Koska kesällä on niin kuumaa ja kuivaa, että luultavasti siellä kuitenkin olis metsäpalo niin parempi polttaa se vaan nyt heti maantasalle. Joskus en oikeen ymmärrä näiden australialaisten ajatuksenjuoksua. Tekee toi ylimääränen metsien polttaminen varmaan tosi hyvää otsoonikerrokselle, joka muutenkin on täällä jo niin ohut.. Nojoo tehkööt mitä tykkää :)


Oon käynyt nyt monena päivänä pyöräilyssä salilla. Lauantaina menin aikasin aamulla(!!!!!) sinne ja siellä oli joku sydänpäivä meneillään niin sain kassin missä oli mm. puuroa, stressipallo ja jotain lehtisiä miten voi syödä terveellisesti. Sain myös 4gigan minimuistitikun! Olin ihan innoissani! Voin laittaa sen mun avaimenperään :)

Makoilen tässä mun sängyllä ja meen kohta nukkumaan. Äsken huomasin jonkun liikkuvan mun valkosella tyynyllä mun vieressä ja hyi hemmetti HÄMÄHÄKKI! Mutta arvaa mitä äiti musta on tullut rohkea. Mä uskalsin rutistaa sen(kymmenellä) paperilla (etten vaan koske siihen) ja viedä sen pois!! Voit olla ylpeä:)

Niin unohdin ihan kertoa. Ostin lentoliput Sydneyyn viime perjantaina. Mulla on päälle 8viikkoa vielä jäljellä Perthissä ja 7.12 lennän Sydneyyn katselemaan suurkaupunkielämää. Vähän ehkä kyllä jännittää jos totta puhutaan.. Mutta innoissani mä sinne lähden jännityksestä huolimatta! :)

Ei kommentteja: