torstai 25. lokakuuta 2012

Ryppyvoidetta

Mun netti oli koko viime viikon niin hidas, ettei pystynyt päivittämään blogia ja viimein kun olisi pystynyt niin sitten blogger päätti lopettaa yhteistyönsä mun kanssa. No parempi myöhään kun ei milloinkaan vai miten se meni...

Kävin viimeviikolla maanantaina ostoskeskuksessa. Mun tarkotus oli mennä ostamaan vihko BigW, mutta sitä ennen joku mies ojensi mulle flyerin ja alko kyselemään mistäpäin oon kotosin(ennenku siis puhuin mitään luulin, että meen jo ihan paikallisesta..) yms. Sitten tämä kyseinen myyjä päätti näyttää mulle peilistä kuinka mulla löytyy jo silmäryppyjä. Sitä tää Australian aurinko kuulemma teettää. Sitten hän halusi laittaa mun silmiin jotain ryppyvoidetta ja kehu kuinka jo nyt voi nähdä miten mun kauheat rypyt on kadonneet(itse en siis huomannut kyllä mitään eroa). Mutta joo mun pointti oli kuinka moni alkaa myymään 21-vuotiaille ryppyvoidetta sanomalla, että sulla on ihan kamalasti ryppyjä?! :D No tuli vähän outo olo...

Alkuviikosta kun olin töissä Swan-joen rannalla, nähtiin ihka oikeita villejä DELFIINEJÄ! Oikeesti villejä delfiinejä. Olin aika innoissani kun näin ne, mutta harmi ettei ollut kameraa mukana. Näin ne muuten sitten vielä seuraavanakin päivänä.

Perjantai-iltana mentiin Vicin luo. Se oli kokannut meille ruokaa. Syötiin ja alettiin katsoa Harry Potter -elokuvia! Oli hauska ilta :)


Lauantaina mentiin muutaman joukkuekaverin kanssa puistoon reenaamaan akroa. Jaksettiin olla siellä ehkä tunti kunnes todettiin, että ollaan kaikki nälkäsiä ja lähdettiin syömään mäkkiin.. Hehh..

Kävin myös rannalla Janinan, Vicin ja sen hostlapsen+kaverin kanssa. Mentiin Hillary´s Harbouriin ja oli tosi mukava ja lämmin päivä! Jouduttiin tosin lähtemään takasin jo ennen neljää. Heitin tytöt kotiin, kävin kaupassa hakemassa eväitä, kotona ja ajoin Northbridgeen yhden virolaisen tytön kotiin joka laittoi mulle ripsienpidennykset! Tuli tosi hyvät ja en maksanutkaan paljon mitään, joten jos joku liikkuu täälläpäin ja haluaa ripsienpidennykset halvalla niin ottakaa yhteyttä ja voin kertoa yhteystietoja :)

Kotiinpäästyäni olin sitten niin innoissani mun uusista ripsistä, että piti käydä näyttämässä niitä kavereille, jotka oli katsomassa leffaa tässä lähellä.  En kuitenkaan voinut kauaa siellä viipyä kun piti mennä kotiin valmistautumaan sunnuntaita varten sekä nukkumaan :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

se oli varmaan kosmetologi se myyjä.eikai sie oo niitä haita taas. aurinkoo tänne ja sassiin.
t.mamma-kosmetologi

Sini kirjoitti...

no en tiedä kuka oli, mutta aika kummallista :) joo on haita, just aamulla sanottiin radiossa ettei kannata mennä tonne yhdelle rannalle surffailee