tiistai 15. toukokuuta 2012

4 kuukautta 4päivää

Sunnuntaina oli äitienpäivä tosiaan myös täällä Australiassa. Annoin hostäidille suklaarasian sekä kortin.
Yritettiin myös saada mun nuoremman hosttytön hammasta irti, mutta ei se sitten loppujenlopuks antanu mun vetää sitä irti.. Eilen aamulla sitä sitten tultiin ylpeesti esittelemään mulle hampaiden välissä olevaa koloa, kun naapurit oli hampaan vetänyt irti:D hahaa


Sunnuntaina vietettiin myös Sunday session Joondalupissa. Ihan mukavaa oli, vaikkakin olin aika väsynyt...

Eilen käytiin päivällä ostamassa Carlylle uudet housut ja syömässä tosi hyvät salaatit!


Löysin mun kamerasta uusia ominaisuuksia ja innostuin vähän leikkimään sillä!
Kuva meidän lähipuistosta!

Viime perjantaina tuli täyteen 4kuukautta Aussielämää. Siis mitä ihmettä 4KUUKAUTTA!!! Ei tosiaankaan tunnu, että siitä olis jo niin kauan kun palloilin yksin Frankfurtin ja Singaporen lentokentillä etsien oikeeta jatkolentoa.. Aika lentää ja kohta varmaan huomaan, että viisumi menee umpeen ens viikolla. No en vielä murehdi sitä, siihen kuitenkin on vielä kauan aikaa :D

Ei kommentteja: