torstai 17. toukokuuta 2012

Jännäää

Tiistaina päätettiin lähteä katsomaan millainen on Withford Cityn ostoskeskus. Sieltä löyty muutama uus kauppa mitä ei tässä lähiostarissa ole, ihan kivaa vaihtelua!

Etsittiin taas työvaatteita Carlylle(ylläri) ja käytiin myös Coffee Clubista hakemassa kahvia ja kaakaota.



Täällä tulee pikkuhiljaa talvi. Tai no, onhan täällä vieläkin lämmin päivisin, yli +20 (ja paikalliset valittaa kun on kylmä ja pitää jo käyttää takkia?!). Nyt on kuitenkin alkanut satamaan ja sillon kun sataa niin sataa ihan kunnolla.. Sataa ja 10min päästä saattaa paistaa jo aurinko ja tulee kuuma. Kummallinen sää!

Illalla en tehnyt mitään järkevää. Katsoin Greyn Anatomian vanhoja jaksoja, kunnes puol8 alko uus sarja nimeltään Once Upon A Time, jota on mainostettu täällä tosi paljon! En oikeen ottanut selvää vielä, että tykkäsinkö vai enkö. Pitää katsoa muutama jakso lisää niin varmaan pääsee mukaan juoneen..

Eilen mun piti babysittaa illalla, joten Carly tuli meille ja katsottiin The Pool Boyz -niminen leffa.

Oon muuten 99% varma, että mun hostäiti on raskaana! Millonkohan se kertoo mulle ja toivottavasti tää ei tarkota, että mä joudun etsimään uuden perheen.... Stressaavaa! Mutten kyllä kehtaa kysyäkään!

3 kommenttia:

JJred kirjoitti...

Haha, ma ainaki kaytan +20 hupparia ja pitkia housuja taalla Californiassa.. :D
Muuten tulee iha tosissaa viilee. :D

Anonyymi kirjoitti...

ootko huomannut että siel on ratti väärällä puolen:)
T:suloset from Filnland und sauna ja makkara

Sini kirjoitti...

Joo kyllähän se tuli tossa huomattua jo kun autolla rupesin ajamaan haha :D