torstai 10. toukokuuta 2012

Gym membership

Viimeviikko meni leffoja katellessa ja ystäviä nähdessä. Perjantaina olin töissä ja lauantaina oli Creamfields. Sunnuntaina kun tultiin päivällä kotiin, juttelin äitin kanssa skypessä ja katsoin Greyn Anatomiaa telkkarista. Tein itelleni myös uudet kynnet..
Lähettiin sitten Carlyn kanssa Kulchaan syömään ja Franziska liittyi meidän seuraan. Oli hauskaa ja naurettiin niin paljon, että viereisten pöytien ihmiset käänty katsomaan haha !

Maanantaina hain tytöt koulusta ja sitä ennen kävin Arenassa. 7päivän kokeilupassi, minkä jälkeen sitten liityn. Oon niin kyllästynyt juoksemiseen. Oon juossut jo kolme kuukautta, joten jotain uutta ois kiva tehdä ;) Siellä on gym, tunteja sekä uima-altaat.

Sain membership-kortin mihin ne halus heti ottaa mun kuvan.. Tosin sitä kuvapuolta ette nyt näe.. Oli sen verran kamala:D

Kävin myös sitten ostamassa vaatteet salille. Mustan topin sekä housut eikä mennyt yhteensä kun 35dollaria!!

Tiistaina kävin sitten kokeilemassa salia ja eilen kävin body pumpissa! Olin vähän kujalla, mutta ei tuu varmaan yllätyksenä kellekään..

Eilen menin Leedervilleen ja mentiin leffateatteriin katsomaan Wish You Were Here -niminen australialainen elokuva. Tästä voi katsoa trailerin jos kiinnostaa: http://www.wishyouwereherethefilm.com/#!__video
En oikeen tiedä mitä mieltä olin elokuvasta. Traileri vaikutti ihan hyvältä, mutta itse leffa oli vähän outo ja loppui kun seinään.. Weird...
Leffan jälkeen mentiin The Gardeniin istuskelemaan. Vaikutti mukavalta paikalta, kunnes joku vanha mies tuli istumaan meidän viereen. Se kai luuli, että me seurustellaan ja alko antaa vinkkejä meille meidän seksielämään.. Hahaa tuli vähän vaivaantunut tunnelma, joten lähettiin sitten menemään! Ihan hyvä ajotus, kun 5minuutin päästä alkoi satamaan kaatamalla vettä..!

Tänään tuli taas se hassu "oon Australiassa" -tunne. Olin ajamassa aamulla koulusta kotiin, kun radiosta tuli joku tosi kesänen biisi ja sellasen valolampun päällä oli varmaan kymmenen papukaijaa!! Normaalisti siellä on puluja, täällä värikkäitä papukaijoja...

Tultiin yks päivä tälläviikolla tyttöjen kanssa harrastuksista kotiin, kun Karen sano että sillä on mulle yllätys. Se oli ostanut mulle uudet ballerinat!! Jeijj mun aussiperhe on ehkä paras ikinä!!


Ehkä vähän isot mulle, mutta ostan sinne geelit niin ne on sopivat ;)

Nyt pitäis sitten lähteä salille urheilemaan!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heips!
Södet kengät, joko oot käyttänyt?
Yritän kans mennä tänään etsiin vaatteita sinne Teemun häihin...
Oliko salilla kivaa? Toi sun äitienpäiväkorttisi oli tosi söpö!
Hauskaa alkavaa viikkoa!
T:Heli

Sini kirjoitti...

En oo vielä käyttänyt, kun en oo ehtinyt ostaan niitä geelijuttuja :) tänään meen ostamaan!!
Salilla on ollut mukavaa, erilaista mutta kivaa.. Miten siellä Suomessa menee? Joko ilmat on alkanut lämmetä?
Kiitos samoin! :)