perjantai 25. toukokuuta 2012

Single mum part 2

Yh-äitinä olo jatkuu.. Mennyt paremmin kun kuvittelin ja hyvä niin! Tosin eilen kun peittelin tytöt sänkyyn tuli tunne, että oon oikeesti enemmän läsnä kun heidän äiti. Joskus tuntuu vähän 2äidiltä tytöille.. No tiistaina pitäs taas jatkua normiarki hopefully!

Mun lihakset on niin kipeenä toissapäiväsestä body pumpista. Ajattelin, että voin ihan hyvin laittaa lisää painoja kun oon siellä jo kerran käynyt, mutta hyvä idea taas.. Ainakin tuntee, että jotain on tehnyt!!

Tänään aamulla tytöillä oli koulussa joku aamunavauksen tapanen hetki.. Mun oli tarkotus videokuvata hostäidille video kun vanhempi tyttö lukee jonkun pätkän, mutta ylläri se luki sen ekana ja kukaan ei kuullut mitään kun kaikki lapset vielä mölisi. Joten nou video...

Lähdin sitten kodin kautta keskustaan tapaamaan Emilietä. Mentiin Swan joen rantaan istuskelemaan ja juttelemaan. Toivottiin, että nähtäis villidelfiinejä, mutta ei nähty kun lintuja... HMMPH! Olin ihan toivossa..





Mentiin sitten käymään muutamassa vaatekaupassa ja lounaalla Subwayssa kunnes oli mun aika lähteä takasin kotiin. Niin ja löysin aivan ihanan uuden paidan!

 The Swan Bells on yks maailman isoimpia kellotorneja!




Kivaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: