tiistai 22. toukokuuta 2012

I´m a single mum

Me käytiin torstaina katsomassa The Dictator. Se oli hauska, vaikkakin odotin sen olevan hauskempi.. Mutta silti hyvä :)

Perjantaina sitten mentiin aika isolla porukalla ulos illalla. Tapasin vihdoin mun naapurissa asuvan uuden briteistä kotosin olevan au pairin, joka vaikuttaa tosi mukavalta! Kaikkien tiet eroskin sitten aika nopeesti kun päästiin pubiin, mutta hauskaa oli! Aamulla yritin kotona nukkua vähän ennen töihin lähtöä, mutta eihän se nyt tietenkään onnistunut kun kaikki oli kotona.

kuva googlesta

Eilen olikin sitten ensimmäinen päivä mun yksinhuoltajana oloa. Tosiaan hostäiti lähti lomalle, joten oon tyttöjen kanssa koko viikon. Isovanhemmat kyllä auttelee mua, mutta en tiedä onko ne täällä koko viikon, ainakin alkuviikon!

Carly tuli eilen auttamaan mua. Hengailtiin poolilla ja tehtiin fajitoja illalliselle. Njammm!

Tänään aamulla innostuin muuttamaan blogin ulkonäköä, kunnes väsähdin ja menin nukkumaan päikkäreitä haha. Oon ollut koko päivän tosi väsynyt(varmaan viikonlopun takia kun ei pahemmin nukuttu), mutta onnistuin raahaamaan itseni salille 1,5tunniksi ja tulin vähän aikaa sitten kotiin. Nyt pitäs varmaan mennä nukkumaan, että olisin huomenna pirteämpi!!

Mitäs mieltä ootte blogin uudesta ulkonäöstä? ;)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

juu kiva on, sellanen aika valosa:)
t.mamma

Anonyymi kirjoitti...

näytä ihanalta!!!
t:Lisa

Sini kirjoitti...

Jeij hyvä !! :) mä ainakin tykkään!