sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Happy b-day Marcus!

Sunnuntaina heräsin ja menin kotiin. Eka kysymys minkä sain hostisältä oli, että oks mulla ihan hyvä olo. Kai mä sitten näytin vähän väsyneeltä edellisen illan juhlimisen takia.. :D
Hengailin sitten kotona, kävin hakemassa kuvia Janinalta ja otin aurinkoa takapihalla! Illalla tavattiin Joondalupin Nando´s issa Nicon, Marcuksen, Rachelin ja sen yhden kaverin kanssa. Istuttiin siellä varmaan kolme tuntia kunnes paikka alko oleen aika tyhjä, joten päätettiin vaihtaa paikkaa. Ei keksitty mitään muuta paikkaa kun McDonalds mikä olis ollu auki niin mentiin sitten sinne syömään jälkkärit.
Mulla oli tosi hauska ilta, mutta tietenkin oli vähän surullista sanoo Rachelille heipat kun ei tiedä millon seuraavaks tullaan näkemään!

Tällä viikolla en oo tehnyt mitään jännää.. Alkuviikosta kävin illalla salilla ja lenkillä. Keskiviikko ja torstai meni yh-äitiä leikkiessä kun oon tyttöjen kanssa yksin(tai no on noi isovanhemmat täällä nukkunut). Eilen illalla mentiin sitten nopeesti Nicon kanssa BigW ostamaan synttärilahja, josta muuten tuli loistava! Menin nopeesti kotiin laittautumaan ja otin taksin juna-asemalle.

En tykkää täällä matkustaa yksin taksilla. Sanoin, että oon menossa juna-asemalle niin tää alko inttään, että voin mä sut keskustaankin viedä! No ei kiitos, kyllä mä tiedän että taksilla pääsee minne vaan. Sen jälkeen matkustettiin hiljaisuudessa ja kuski kyyläs peilin kautta koko ajan. Päästiin juna-asemalle ja normaalisti taksit jättää siihen aseman eteen niin tää ajo sinne taakse(kiertää) ja jätti mut aidan toiselle puolelle KAATOSATEESSA! Miten törkeetä. Jouduin sitten kävellä kaatosateessa aidan toiselle puolelle ja kastuin aika kivasti.

Mentiin Leedervilleen Siena´s -nimiseen paikkaan syömään. Söin jonkun ihmepitsan mikä ei näyttänyt pitsalta, mutta oli tosi hyvää! Jatkettiin sitten iltaa Northbridgeen. Mä ehdotin vitsillä, että mennäänkö laulaan karaokee ja Marcus ja Nico halus sitten laulamaan karaokee. Etittiin ja löydettiinkin karaokepaikka, mutta se oli kiinni :D No ei siinä mitään mentiin muutamaan baariin, kunnes otettiin taksi mun luo ja laulettiin meillä Singstaria! Hehee oli mukava ilta kylläkin!

Tässä muutama kuva mun puhelimella otettuja :)





1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Myös täältä Suomesta Marcukselle PALJON ONNEE!!!!
T. mamma