tiistai 25. syyskuuta 2012

Fremantle

Sunnuntaina aamulla heräsin jo yhdeksän jälkeen ja pistin itseni valmiiksi. Kävin hakemassa kyytiin Janinan, Vicin sekä Marien ja otettiin juna Fremantleen.


Pyörittiin Fremantlessa ja nähtiin muunmuassa merirosvoja. Etsittiin jotain uutta ja hienoa ravintolaa minne oltaisiin voitu mennä syömään, mutta päädyttiin Domeen..


Tytöt halus mennä käymään tuolla kirkossa sisällä ja mentiinkin. Tosin tää kirkko oli kyllä kaikkee muuta mihin mä oon tottunut. Täynnä Hitler-asiaa ja jotain psykopaattitarinoita.. En mä siellä kauaa ollut!








Käytiin myös ostamassa synttärilahja mun vanhemmalle hostlapselle jostain keijukaupasta. Oli muuten ehkä helmein keijukauppa missä oon ollut! Ihan ku olis mennyt johonkin keijumaailmaan. Siellä jopa oli sellasia keijutuoksujuttuja ja työntekijät oli keijuja ja GLITTERIÄ oli joka paikassa. Sain jopa extraglitteriä mun pakettiin..




Junassa takasin Perthiin tytöt alko sitten opettaan mulle saksaa ja mä opetin niille suomea. Muut vieressä istuvat katso kummissaan kun puhuttiin outoja kieliä. No meillä oli ainakin hauskaa ja osaan nyt enemmän saksaa! Ich liebe dich!






Otettiin sitten Blue Cat venesatamaan ja olin ihan innoissani. Siellä oli paljon purjeveneitä myös ulkomailta!(tai no siis mähän oon ulkomailla..) Yks vene oli Floridasta asti sinne tullut..


Marie,minä ja Vici





Mun ilta meni sitten skypeillessä kotiin ja ystävien kanssa. Ja ajoissa nukkumaan, että jaksaa töitä!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voiii miten kivoja kuvia,olis se kiva kylä?

Anonyymi kirjoitti...

siis ed sano mamma

Sini kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sini kirjoitti...

Joo on se fremantle ihan mukava paikka!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja kuvia, paitse se outo Hitler? Millaisia lintuja siel on? Entä onko siellä mitään heppapaikkoja? Ootko käynyt?
T:Heli

Sini kirjoitti...

täällä on papukaijoja! ja sitten paikallisia variksia jotka kuulostaa ihan kauheelta...
oon täällä paljon hevospaikkoja mutta en oo käynyt kun on niin kallista:)