maanantai 18. kesäkuuta 2012

Bali day 4

Meidän neljäs päivä alkoi hyvin. Mentiin aamupalalle, jonka jälkeen jäätiin meidän hotellin altaille makoilemaan. Oltiin altailla aika kauan, kunnes oli aika lähteä tekemään viimeisiä shoppailuja. Ostin tuliaisiksi 15dvd:tä 10dollarilla.

Emiliellä lähti illalla lento takasin, joten lähdettiin takasin hotellille. Mä lähdin sitten Nooran ja Tonin kanssa ostoskeskukseen. Käytiin syömässä jossain rannan hienossa paikassa. Siellä oli niin hämärää, että meille tuli oikeen tarjoilija näyttämään taskulampulla valoa, että nähtiin lukea menu.

Lähettiin sitten metsästämään taksia. Mä otin ekan taksin ja sanottiin heipat. Hullua, että ei olla nähty 5kuukauteen ja sitten nähdäänkin pari päivää Balilla! Taksikuski sano eka hinnaks 10dollaria. Matkan aikana se sitten päätti vaihtaa hinnan 20dollariin, koska oli ruuhkaa. Mitä hittoa, maksettiin ehkä 3dollaria samasta matkasta kun mentiin sinne. No sanoin sitten etten maksa kun sen 10 mikä se aluks oli (ja sekin on liikaa Balilla). Annoin sille rahat ja menin autosta ulos. No sehän ajo mun vieressä kunnes pysähdyin. No sitten se alko vaatimaan lisää rahaa, mutta onneks tajus kun sanoin etten maksa ja ei mulla ees oo enempää rahaa ja se lähti. Olin tän jälkeen ihan varma, että se lähetti mun perään jonkun sarjamurhaajan, joten en uskaltanut kävellä yksin hotellille. Menin pubiin istuskelemaan ja juttelemaan, kunnes lähdin hotellille puhuen suomea puhelimeen koko ajan :D No eihän siellä ketään tietenkään ollut, mun suuri mielikuvitus vaan taas laukkas..

Menin nukkumaan ja herätys oli neljän tunnin päästä. Taksi odotti ulkona ja vei mut lentokentälle, josta lento takasin Perthiin. Lento meni hyvin, vähän oli pomppusta loppumatkasta  tosin.. Lentokentältä mut haki hostäidin isä. Se vei mut kotiin, ehdin syödä vähän ja sitten pitikin lähteä tyttöjä hakemaan koulusta ja harrastuksiin!!

Mulla jäi hyvät fiilikset Balista. Haluan mennä sinne kyllä uudestaankin! Ehkä jonain päivänä...

Ei kommentteja: