tiistai 19. kesäkuuta 2012

Pregnant

Tänään aamulla kun nousin ylös vanhempi hosttyttö tuli mun luo ja sano "Sini, äiti on raskaana". Ja tähän väliin voin todeta, että I KNEW IT !!!

Onnea koko perheelle. Musta tosin ei enää tunnu, että kuulun tänne. Minkä takia mun hostäiti ei kertonut mulle, minkä takia kuulin sen lapsilta. Hostäiti tuli viimisenä huoneestaan aamulla ulos ja oli vaan, että huomenta joko kuulit uutiset. Nojoo kuulin, mutta minkä takia en kuullut niitä sun suusta! Varsinkin kun se olis ihan hyvin voinut kertoa mulle eilen itse..

En tiedä jotenkin vaan turhauttaa. Mun olo ennen tätä aamua tässä perheessä oli kun perheenjäsenellä. Mutta nyt tuli sitten se hei olen teillä vain töissä -tunne.. Pelkkä lastenhoitaja.. Ehkä mulla on erilainen fiilis kun oon jutellut hostäidin kanssa, että mitä tässä nyt käytännössä sitten tapahtuu.

Mutta anyway oon ilonen uudesta perheenlisäyksestä <3

Ei mulla muuta...

4 kommenttia:

Mia kirjoitti...

Sä ennustit ton että se on raskaana niin varmaan jo joku yli kuukausi sitten! :o

Sini kirjoitti...

i know! olin oikeessa.. :D

Miia kirjoitti...

vähän hassua :D mutta toivottavasti enää ei turhauduta nii paljoo! Tää vaikuttaa tosi jeessiltä blogilta nii liityiinpä lukijaks! :)

Sini kirjoitti...

joo nyt oon jo ihan sinut asian kanssa.. tuli vaan pieni stressi sinä päivänä ja näköjään tulin purkautumaan tänne.. hahaa
kiva kuulla tervetuloa ;)