maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kuinka viettää täydellinen 21v syntymäpäivä?

Mun synttäripäivä alko aamulla herätyskellon ääneen 6.30. Normiaskareet ja tytöt kouluun, minkä jälkeen lähdin ajamaan Hillarysiin, missä mun uus työpaikka on. Sellanen kiva rikkaiden alue rannan vieressä. Kaikki talot varmaan jotain miljoonataloja..
Anyway yritin pysyä 14kk pojan perässä ketä vahdin ja opetella sen rutiineja. Lähdettiin myös pojan ja tän äidin kanssa shoppailemaan, personal traineria tapaamaan sekä heittämään sen mun ikänen lapsi kaverilleen. Kun kello näytti puol3, mun piti lähteä ajamaan koululle ja hakea tytöt koulusta.

Tultiin koulusta suoraan kotiin ja hengailtiin kotona kunnes tytöt lähti isälleen(myöhässä kuten aina).

Mä aloin sitten kiireellä laittaa itteeni valmiiks. Kävin hakemassa kaupan kautta Carlyn meille ja yritin olla supernopea. Soitettiin meille sitten taksi ja lähdettiin Joondalupiin kiinalaiseen syömään. Meidän lisäksi sinne tuli myös saksalainen Franzi sekä jenkeistä kotosin oleva Rachel! Oli hauskaa!

Carly leipo mulle suklaakakun!!


Otettiin sitten juna keskustaan ja mentiin Northbridgessä olevalle aukiolle istuskelemaan.


Kunnes tytöt olis juonut viininsä. No siinähän me istuttiin, muttei kauaa kunnes kaks polkupyöräpoliisia(:D) tuli lukemaan meille lakia ja kirjotti meille varotuksen, että piti poistua paikalta... No poistuttiin sitten paikalta ja meillei ollut lupaa tulla takasin ennen aamu 6, joten jatkettiin iltaa Subiacoon.
Saatiin poliiseilta huomautukset...........

Subiacossa mentiin eka Subiacon hotelliin, mutta yksien jälkeen lähdettiin jonottamaan toiseen paikkaan minkä nimeä en nyt muista. Kuitenkin päästiin jonoon ja joku nainen vaan tuli, että tulkaa vaan sisään ja päästiin ohittamaan koko jono!


Kotona oltiin sitten aamu 5. Carly tuli meille yöks. Heräsin päivällä, kävin suihkussa, söin ja skypetin. Kunnes katoin kelloa ja kello oli 4.30 ja mun ystävä nukku vieläkin ja päätin herättää sen viimeinkin :D

Ei kommentteja: