perjantai 22. kesäkuuta 2012

Strippers show

Viime perjantaina me mentiin Carlyn ja Rachelin kanssa Northbridgeen The Deen -nimiseen nightclubiin. Varattiin liput jo muutama viikko takaperin ja siellä oli esiintymässä .
Show oli aika hauska. Tää oli sellanen vampyyristrippausshow. Haha siellä oli susia, vampyyreja ym. ja sitten siellä oli BATMAN :D hahaa kuka ei kuulunut joukkoon..?


Toi mies vaan nosti kolme naista ylös! Kuka pystyy tehdä saman perässä?
Shown jälkeen käytiin afterpartyissa, mutta ei viihdytty siellä, joten lähdettiin Joondalupiin The Duskiin. Tuttu ja turvallinen dusk. Oli mukava ja erilainen ilta(ainakin osiks) kun yleensä!


Lauantaina mulla oli sitten viiminen päivä mun viikonlopputyön parissa. Halusin mun viikonloput vapaaks, joten päätin sitten lopettaa ton työn. Ja muutenkin en oikeen tiedä miten olisin selviytynyt yli 70h työviikoista.. NO THANK YOU!

Tällä viikolla oon ollut kaks kertaa keilaamassa(voitin 3peliä neljästä;), pubissa istuskelemassa kavereiden kanssa sekä treffeillä. Huonoilla sellasilla. On se kummaa kun parin kuukauden jälkeen yhtäkkiä ihminen alkaakin näyttää sitä todellista luonnettaan. Joskus niitä hyviä, joskus huonoja puolia. Tällä kertaa tais olla jälkimmäiset kyseessä eli ei taida treffejä enää tän kyseisen herran kanssa tulla........ Mutta ei siitä sen enempää!

Ihanaa juhannusta kaikille <3 Mä juhlin juhannusta toivottavasti lauantaina kun Perthin suomalaiset kokoontuu.


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa juhannusta sinne kaikille.
t.mamma

Sini kirjoitti...

kiitos mami <3

Anonyymi kirjoitti...

hyvää jussia iskältäkin