perjantai 1. kesäkuuta 2012

BOOMERANG

Tulipas hassu tunne kun 4,5kuukauden jälkeen otin mun matkalaukun esille sängyn alta. Vähänkun, että nytkö sitä lähetään jo kotiin! No ei vielä kyllä. Alan vaan fiilistellä mun Balin reissua ottamalla matkalaukun näkyviin haha :D

Hostäiti tuli tiistai-aamuna kotiin sen yli viikon kestävältä lomalta. Mä sain myös tuliaisia:


BOOMERANG! Täytyy varmaan mennä tonne ulos heitteleen sitä ja katsoon, että palaako se ikinä takasin..

Mulle on nyt tullut sellanen olo, että en halua enää näitä vapaa tunteja tässä päivällä. Mulla on ihan hemmetin tylsää ollut nyt kun Carlykin löysi itellensä uuden työn ja muut kaverit on töissä.. Ei oo mitään tekemistä! Oon ollut vaan kotona. Käynyt lenkillä Chilin kanssa, salilla, ollut koneella, kattonut telkkaria ja that´s it! No katotaan jos tässä nyt tärppäis ja saisin vaikka kolmannen työpaikan haha :D

Mun pitäs suunnitella mun synttäreille jotakin.. En tosiaan tiedä mitä me sitten tehtäis! Kaikki vaan vouhottaa kuinka iso juttu 21v synttärit täällä on, mutta ei kerro mitä ne haluais tehdä. Mun pitäs kuulemma itse päättää... Eli ideoita kehiin kellään?

Olin tiistaina illalla reipas kun pääsin vapaalle normaalia aikasemmin. Menin pumppiin, hain elokuvan nimeltään What´s Your Number Blockbustersista. En kuitenkaan katsonut sitä illalla kun tuli muuta ohjelmaa(skype haha).

Keskiviikkona kävin myös pumpissa ja katoin ton leffan. Mulla oli kovat suunnitelmat mennä illalla kokeilemaan pilates-tuntia, mutta mun nuorempi hosttyttö käyttäytyy nykyään kun mikäkin teini-ikänen, joten lähdin sitten Carlyn ja Callumin kanssa irkkupubiin. Siellä oli joku tietovisa ja me osallistuttiin.. No ei ihan voitettu, hävittiin kaikille :D Ei tosin haitannut, hauskaa oli!

Olin sitten yhentoista jälkeen kotona ja meinasin jäätyä kun mun huoneessa oli niin kylmä!! En ymmärrä miten nää on rakentanut nää talot kun tänne pääsee kaikki kylmä ilma parissa tunnissa sisälle!!

Eilen käytiin syömässä toisessa kiinalaisessa ravintolassa. Ruoka oli tosi hyvää :) Käytiin blockbustersista vuokraamassa joku ihan ihme spy leffa ja taisin nukkua melkein koko leffan ajan. Oli niin tylsä leffa! Mutta kiva ilta kuitenkin :)

3 kommenttia:

Mia kirjoitti...

Grillibileet? :)

Sini kirjoitti...

pistän sun idean mietintä myssyyn ;)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa pitkästä aikaa. Blogi näyttää hyvältä =), 21v juhlat ja grillibileet kuulostaa ihan ok. Meillä täällä kylmä (+11C) ja huomiselle luvassa paljon sadetta. Tämä täti ollut puutarhahommissa joka ilta...uni on maittanut tosi hyvin. Mielenkiinnolla odotetaan kuvia ja juttua Balin reissulta.
Kaukohalaus täältä =)

Marita