torstai 20. syyskuuta 2012

8months

Vietin sunnuntai päivän rannalla, skypeillen, käytiin leffassa katsomassa The Watch ja mentiin Janinan luo katsomaan toista leffaa illalla viinipullon kanssa..

Eilen kun käytiin Janinan kanssa ostoskeskuksessa postissa ja sushilla, meidän viereisessä pöydässä oli kaks tyttöä ketkä puhui saksaa keskenään. No me liityttiin sitten keskusteluun(tai no Janina niille puhu saksaa ja mä vaan hymyilin kauniisti vieressä) ja kävi ilmi, että nää tytöt on myös au paireina ihan näillä samoilla huudeilla! Vaihdettiin numeroita ja nähdään varmaan joku päivä uudestaan :) Aika hassu sattuma..
Mä ja Vici sushilla viimekerralla
Ei oo oikeestaan tapahtunut mitään kummallista. Oon käynyt nyt joka päivä salilla, eilen oli cheer-reenit. Pääsen ens kuussa nationalseihin kisaan tän joukkueen kanssa ihan jees. Menin sinne reeneihin ja noi huomas mun auton avaimet ja oli vaan, että jaa sullakin on jo ajokortti. Sitten ne kysy kuinka vanha oon ja sanoin 21v. Siis oisitte nähnyt niitten ilmeet ja mun ikä oli koko loppureenien puheenaihe. Mä kuulemma näytän 17vuotiaalta :D Ja mä kun luulin, että näytän jo "aikuiselta"... Never mind..

Mulla on alkanut tulla nyt vähän koti-ikävää, eihän siihen mennyt kun 8kuukautta. Tai no eihän sitä muuten ajattele kun sellasina hetkinä kun on yksin kotona ja ei oo mitään tekemistä, kuten tänään... Täytyy siis keksiä kauheesti puuhaa tällasiin luppopäiviin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sitten kun tulee ikävä pitää mennä syömään lihapullia..ja tehdä korvapuusteja!!!!
haleja suomesta
t.mamma

Sini kirjoitti...

okei täytyy mennä siis ikeaan! kävin siellä kyllä perjantaina ostamassa fazerin sinistä:)